Killingen \"skriger\"
Fra : Pia Byman

Dato : 01-06-08 16:06

Vår killing og dens bror er nu 1 uge gamle, og har det supergodt sammen
med sin mor. Men det er SÅ stor forskell på vår lilla mis og den andre
killingen hvad angår lyd. vår mis "skriger/hyler/græder" så fort man tar
op den från kassen var de "bor". Den andre killingen siger ikke et lyd.
Måske er det helt normalt, hvad ved jeg som ik aldrig har haft kat...Men
kan man gøre något så att den ikke hyler så meget? er den bange? eller
hvad er det? Den andre killingen sover bara stille og roligt när man tar
den op.

og en anden sag. Den "tyste" killingen har börjat åbne sine ögon en
lille smule. Det har ikke vores. Kan det vara forskell på när de åbner
ögonen?

(hehe, kan godt se det er "very bad danish" det jeg har skrevet, men li
nu när det er så varmt, kan jeg ikke "tænke" på dansk:), håber I endå
förstår mine spørgsmål)

Med venlig hilsen
Pia Byman
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 01-06-08 17:22

> [...]
> den op.
>
> og en anden sag. Den
> lille smule. Det har ikke vores. Kan det vara forskell på när de åbner

Nogle killinger skriger, når de bliver taget op - de skal vænnes til at
blive håndteret, ved at man tager dem op tit og giver dem en god
oplevelse i hænder.

Ja, det er helt normalt, at killinger i et kuld åbner øjne i forskellige
tempi.

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia Byman

Dato : 01-06-08 20:36

> [...]
> oplevelse i hænder.
>
> Ja, det er helt normalt, at killinger i et kuld åbner øjne i forskellige

ok, tak for svar. Ser at teksten på mit første indlägg ser lidt mærkligt
ud, der mangler en del text.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 01-06-08 23:05

"Pia Byman" <pia_bymanKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> ok, tak for svar. Ser at teksten på mit første indlägg ser lidt mærkligt
> ud, der mangler en del text.
>

> Med venlig hilsen
> Pia Byman

Det er fordi Camilla har strøget i din tekst og kun har bevaret det, som hun
svarer på.
Det er ret almindeligt at gøre det i nyhedsgruppen, det gør det noget
nemmere at orientere sig i indlæggene.

venlig hilsen, Anelise