Stor oplevelse..
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-05-08 11:28

Min datter på 10 er på weekend hos en veninde, hvis tortie kaldet Anemone,
har bestemt sig for at føde sine killinger på pigens værelse her til
formiddag..
jeg har haft pigerne i røret hver halve time, da de har været alene hjemme
da fødslen gik i gang.
Det er vel nok en stor oplevelse for pigerne, de har siddet musestille på
gulvet og betragtet scenariet, fortalt i detaljer hvordan og hvorledes,
meget fattede og bevidste om det foregående.
ind til videre har de berettet om en helt lys, en "orange", en sort og en
tortie, alle børn ser fine og sunde ud, og tortie-mor er en supermor.
Så det var to stolte piger der ivrige tog imod pigens mor da hun hjemkom for
lidt siden.

Sikke dog en oplevelse for to piger i den alder!
Og jeg kan garantere, at jeg får en plageånd hjem i morgen.... (-;

Mvh. Marie -hvis fede hankatte bare er gået i sommerhi..

Fra : Camilla Baird

Dato : 31-05-08 19:23

> [...]
> Og jeg kan garantere, at jeg får en plageånd hjem i morgen.... (-;
>
> Mvh. Marie -hvis fede hankatte bare er gået i sommerhi..

At overvære en kattefødsel er altid en stor oplevelse - også selvom
man har prøvet det nogle gange Hver fødsel er forskellig... Så det må
have været en kæmpe oplevelse for de to piger - jeg kan godt forstå, de
var stolte

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar