Ammetjeneste?
Fra : Nana Sørensen

Dato : 30-05-08 09:19

Hej gruppe...

Nogen der ved hvor to 1,5 uger gamle killinger kan få en mor? Lige nu bor de
hos min veninde, da moderen nægter at passe dem. De befinder sig i
kbh-området.
Jeg kan huske at der var en side med lister, hvor man måske kunne finde en
missemor, men jeg kan ikke finde den nu.

Mvh Nana

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 30-05-08 10:10

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan huske at der var en side med lister, hvor man måske kunne finde en
> missemor, men jeg kan ikke finde den nu.

hej Nana

via følgende link håber jeg, du finder en amme til de små killinger:

http://www.felisdanica.dk/index.php?SectionID=71&WebsiteID=1&LanguageID=1

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Nana Sørensen

Dato : 30-05-08 13:09

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> wrote in message

> [...]
>
> hej Nana
>
> via følgende link håber jeg, du finder en amme til de små killinger:

Mange tak, begge to. Jeg sender det videre. (Har lige nu problemer med at
overbevise killingepasseren at de har bedre af en rigtig kattemor, og ikke
har det optimalt på modermækserstatning og minus påvirkning fra ægte
missemor. :-/ )
Er det ikke noget med at den flydende modermælserstatning er bedre end den
man selv blander af vand og pulver? Har hørt flere dyrelæger sige at
pulverformen kan give forstoppelse.

Fra : Battlefield's

Dato : 30-05-08 13:23

> [...]
> Er det ikke noget med at den flydende modermælserstatning er bedre end den
> man selv blander af vand og pulver? Har hørt flere dyrelæger sige at

Hej
Vi har med held brugt Royal Canins babymilk til flere killinger, og det har
aldrig givet maveproblemer, selvom det er pulver. Det er meget nemt at
opløse i den medfølgende sutteflaske.
Vi har brugt det til helt nyfødte killinger og det er endda siamesere (som
er ret små).
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 30-05-08 10:43

> [...]
> Jeg kan huske at der var en side med lister, hvor man måske kunne finde en
> missemor, men jeg kan ikke finde den nu.

Måske www.hittekilling.dk kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar