Milka, er desværrer ingen god mor....
Fra : pernille bølkov

Dato : 28-05-08 09:50

Hejsa..

Jeg har en dejlig norsk skovkat på 2 år, som blev mor for første gang,
sidste fredag, hun fik 3 killinger men den ene dødede desværrer i
søndags, hun gider dem ikke rigtigt, jeg kan simpelthen ikke finde noget
om emnet noget sted, hverken i bøger eller på nettet, jeg har købt
modermælk erstatning og sutteflaske til de små, men det er bestemt ikke
nemt, Milka flytter den ene killing ud fra kassen men bærer den ikke
tilbage...er der nogen der har prøvet noget af samme "skuffe"...jeg
håber meget at høre fra jer.....

Med venlig hilsen
pernille bølkov

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-05-08 12:04

"pernille bølkov" <pernille.boelkovKATTE@BAKKEprofibermail.dk> skrev i
meddelelsen news:6Y2dnQn2ss1NgaDVnZ2dnUVZ8uydnZ2d@giganews.com...

> [...]
> nemt, Milka flytter den ene killing ud fra kassen men bærer den ikke
> tilbage...er der nogen der har prøvet noget af samme "skuffe"...jeg

Prøv at kontakte Hittekilling, der sidder kompetente personer, der kan give
råd og vejledning.

Du finder telefonnumre her:

www.hittekilling.dk

Held og lykke med killingerne