God kattedyrlæge Kolding?
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 28-05-08 08:26

Hej.

Vi har lige fået en Maine Coone energipakke, og den skal lige et smut til
dyrlægen for check/chip eller tatovering og hvad der ellers er. Er der
nogen, der kan anbefale en dyrlæge til dem, sådan her i nærheden?

/Ole

Fra : pernille bølkov

Dato : 28-05-08 09:58

> [...]
> dyrlægen for check/chip eller tatovering og hvad der ellers er. Er der
> nogen, der kan anbefale en dyrlæge til dem, sådan her i nærheden?

Hejsa..
Tillykke med din main coon!!!

Kender desværrer ingen i Kolding men Vejle dyrehospital, kan jeg varmt
anbefale, de har tid og overskud når man kommer..

Med venlig hilsen
pernille bølkov
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-05-08 13:45

> [...]
> dyrlægen for check/chip eller tatovering og hvad der ellers er. Er der
> nogen, der kan anbefale en dyrlæge til dem, sådan her i nærheden?

Jeg ved ikke, hvor opdateret denne dyrlægeliste er, men den er taget fra
www.dyrlaegevagten.dk

Tranekær
Slotsgade 56
5953 Tranekær   Tel. 62 59 10 66

Kolding Dyrehospital I/S
Eliassensvej 7
6000 Kolding   Tel. 75 52 23 33

Dyrlægehuset Kolding
Galgebjergvej 6a
6000 Kolding   Tel. 75 54 17 12

Dyreklinikken Kolding C
Mazantigade 24
6000 Kolding   Tel. 70 23 23 11

Harte Dyrlæge
Olivenvej 40 Harte
6000 Kolding   Tel. 75 52 33 17

Egtved - Ødsted - Ø.starup Dyrlæger
Nydamsvej 21
6040 Egtved   Tel. 75 55 24 00

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : OZ3BTO

Dato : 28-05-08 15:20

"/Ole (6000)" <No@boody.good> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyrlægen for check/chip eller tatovering og hvad der ellers er. Er der
> nogen, der kan anbefale en dyrlæge til dem, sådan her i nærheden?

Dyrlægehuset Kolding
Galgebjergvej 6a
6000 Kolding Tel. 75 54 17 12
kan anbefales .. Super service vi fik der

Denne kan IKKE anbefales

Kolding Dyrehospital I/S
Eliassensvej 7
6000 Kolding Tel. 75 52 23 33

9 ud af 10 sygdomme ved katte og små gnavere udløser svaret: Der er ingen
løsning udover aflivning...

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 15:49

OZ3BTO wrote:
> [...]
> Eliassensvej 7
> 6000 Kolding Tel. 75 52 23 33
>

> 9 ud af 10 sygdomme ved katte og små gnavere udløser svaret: Der er

Er det mon Jens Breth Hansen??
Mener han også huserer i Kolding.....

Fra : OZ3BTO

Dato : 28-05-08 16:54

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Er det mon Jens Breth Hansen??
> Mener han også huserer i Kolding.....

Nej var det ikke Horsens han roede rundt i..

Problemet er at de gør mest i hunde og fugle.. Ja det gjore de ihvertfald
dengang.. Det er 4-5 år siden

Dyrlægehuset der har vi bla. fået kastereret misserne og det gik super også
servicen
Bla. var det helt ok at aflevere katten dagen før så vi ikke havde
problemer med at få den til at faste inden og pga. arbejde kunne vi ikke nå
at hente den i åbningstiden dagen efter .. Heller ikke noget problem at vi
først kunne være der ½-1 time efter lukketid

Erik

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 17:58

OZ3BTO wrote:
> [...]
> ikke nå at hente den i åbningstiden dagen efter .. Heller ikke noget
> problem at vi først kunne være der ½-1 time efter lukketid

JBH har klinikker flere steder i DK...
Derfor jeg tænkte som jeg gjorde...

Fra : taina

Dato : 29-05-08 18:37

> Nej var det ikke Horsens han roede rundt i..

Han er også i Kolding, klinikken ligger på Fynsvej.

mvh. tina

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 28-05-08 19:19

"OZ3BTO" <no@spam.dk> wrote in message

> "/Ole (6000)" <No@boody.good> skrev i en meddelelse

> Dyrlægehuset Kolding
> Galgebjergvej 6a
> 6000 Kolding Tel. 75 54 17 12
> kan anbefales .. Super service vi fik der
>

> Denne kan IKKE anbefales
>
> Kolding Dyrehospital I/S
> Eliassensvej 7
> 6000 Kolding Tel. 75 52 23 33
>

> 9 ud af 10 sygdomme ved katte og små gnavere udløser svaret: Der er ingen
> løsning udover aflivning...

Ok, vildt nok, jeg havde tænkt på dem, for jeg er ikke ret pjattet med dem
på Galgebjergvej... når jeg har været der med hunden er det ren
pengemaskine....
Han havde øjenbetændelse, og skulle til kontrol..... jeg kunne ligeså godt
sende et satelitfoto, s lidt kikkede de på den, og 375.- alligevel.....

/Ole