Vand kat
Fra : OZ3BTO

Dato : 26-05-08 00:31

Man har hørt om vandhunde ... Der findes også vandkatte

http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=watercat.flv&id=8003

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-05-08 13:31

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Man har hørt om vandhunde ... Der findes også vandkatte
>
> http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=watercat.flv&id=8003

Det må jeg sige LOL Jeg er meget imponeret. Den lille ser ud til
at have det herligt. Jeg tror at min Mini ville betakke sig for en
sådan vandgang. Hun tror at hendes pels kryber når det regner.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 27-05-08 21:18

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in

> [...]
> at have det herligt. Jeg tror at min Mini ville betakke sig for en
> sådan vandgang. Hun tror at hendes pels kryber når det regner.

Drengene accepterer regnvejr i moderate mængder, men det er jo også
fordi de *vil* ud. Heldigvis har jeg en overdækket terrasse for enden
af min carport og den er meget populær. Doughnut går heller ikke ud
hvis det er koldt eller vådt, så er kradsetræet et helt fint sted at
opholde sig

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Battlefield's

Dato : 26-05-08 13:54

Haha, den mangler da bare lige en badeand
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Hilsen Vibeke

Fra : Klaus G.

Dato : 26-05-08 15:06

> Man har hørt om vandhunde ... Der findes også vandkatte
>
> http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=watercat.flv&id=8003
Sød kat :)

Men jeg tror vandet er varmt. Hvorfor? Jow, for da vores kat legede med
vandet i vandhanen, så var det kun med poterne. Og den ville helst ikke have
vand i hovedet. Så lavede jeg vandet dejlig varmt, såen ligesom når man lige
hopper i bad. Så var han helt ligeglad med at få vand i hovedet, nakken,
ryggen osv.. Han lagde sig endda under handen også :)

Kort sagt, de katte har det som os mennesker, vi gider sq heller ikke vandet
hvis det er for koldt :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-08 06:21

Klaus G. wrote:

> [...]
> handen også :)
> Kort sagt, de katte har det som os mennesker, vi gider sq heller ikke

Om vandet er varmt elelr koldt, det er Buster fuldstændig ligeglad med - det
er vådt, og det er nok.....
Buster kommer indimellem ud på badeværelset mens jeg er i bad om morgenen,
og der skal han heller ikke nyde noget af at komme i nærheden af vandet.
I øvrigt, er vandet varmt, nr jeg tænder vandhanen, vil han ikke lege med
det - med poten - men er det koldt både leger og drikker han ved hanen.....

Louise

Fra : Kate

Dato : 27-05-08 21:16

"OZ3BTO" <no@spam.dk> wrote in

> Man har hørt om vandhunde ... Der findes også vandkatte
>
> http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=wa
> tercat.flv&id=8003

Hvor er den herlig, den ser bestemt ikke ud til at synes det er
ubehageligt, men noget sjovt nyt legetøj. Jeg kan godt forstå at
kameraføreren har svært ved ikke at grine højlydt