Kan jeres katte holde til varmen :-)
Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 17:04

Ja
Kan jeres katte holde til varmen.
Mine er stortset kun udenfor.

Der er lige Rocke der stadivæk kommer ind kl 4 om natten, kun for at vække
mig kl 6.

Og nåe ja Kosmos, kan kun på potten :_( dvs. ind i huset og i kattebakken.
Hmm nu burde han snart have lært det ja det med at leve udenfor.

Nå udover deres toiletbesøg er det haven der bliver brugt.

Hold da op hvor jeg har trukket underuld af dem.
Og igen. For det kommer åbentbart hele tiden.

Hehe

Hvor kom jeg fra ?

Nåe ja kan jeres katte holde til varmen.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 17:14

Allan G wrote:
> [...]
>
> Hehe
>
> Hvor kom jeg fra ?
>
> Nåe ja kan jeres katte holde til varmen.

Ja, her kan Buster sagtens holde varmen.....
Faktisk søger han ind i mellem hen i skyggen, enten i en del af kattegården,
elelr inden døre.....

Men solen er dejleg, og han nyder den.
Ofte ligger han på fliserne i kattegården, når de er godt varme af solen, og
så med ryggen ind mod fodsparket ved døren ind til havestuen...

Buster får kun lov til at komme ud når jeg er hjemme.. Om natten skal han
være inde, så der ligger han inde i sengen på den pude, han mener tilhører
ham.

I skrivende stund sidder han i det hje græs i den skyggefulde del af
kattegården.....

Louise

Fra : Kate

Dato : 23-05-08 20:38

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> wrote in

> Buster får kun lov til at komme ud når jeg er hjemme.. Om natten
> skal han være inde, så der ligger han inde i sengen på den pude,
> han mener tilhører ham.

Mine skal også være inde om natten, men hos mig tror jeg faktisk kun
Mowgli er i sengen om natten, jeg mærker dem i hvert fald ikke. På den
anden side så ved de også at hvis de lægger sig på mig bliver de
sparket ud af sengen, øjeblikkeligt.

Iøvrigt, Buster mener puden tilhører ham, så tilhører den ham, det ved
du da

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Kate

Dato : 23-05-08 20:35

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> Ja
> Kan jeres katte holde til varmen.
> Mine er stortset kun udenfor.

De to af mine er også ude så meget de kan få lov. Lige pt har de fået
ude adgang om dagen også. Nu hvor det er varmt nok, står et vidue åbent
fra tidlig morgen til sen aften, jeg vil stadig ikke have dem ude om
natten. Når jeg pbner om morgenen styrter Lante ud, han har slet ikke
tid til at sige godmorgen. Mowgli siger lige farvel og så har jeg
indtrykket af at han render ud.
Hvornår Doughnut render ud ved jeg ikke, menhun kan ikke finde ud af at
komme tilbage ind af vinduet har jeg indtrykket af.

> Og nåe ja Kosmos, kan kun på potten :_( dvs. ind i huset og i
> kattebakken. Hmm nu burde han snart have lært det ja det med
> at leve udenfor.

Min kommer også ind for at gå på potten, men det passer mig fint. Haven
er så lile at jeg ville rage i kattelort til albuerne hvis de sked
derude, så jeg er rigtigt glad for at de helt vil ind. Jeg ved MOwgli
tisser i hækken, men det er fordi han strinter, han har bare ikke
forstået konceptet strinteri, derfor tisser han reelt

> Nå udover deres toiletbesøg er det haven der bliver brugt.

Jeps, haven er lykken, også for kaninen

> Hold da op hvor jeg har trukket underuld af dem.
> Og igen. For det kommer åbentbart hele tiden.

Åh, underuld kommer også af i utrolige mængder på mine dyr, allesammen

> Hvor kom jeg fra ?
>
> Nåe ja kan jeres katte holde til varmen.

hæhæhæ, de ællllsker den

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 04:13

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> "Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

Og Klip

> hæhæhæ, de ællllsker den
>
> --
> Kate

Hæhe en have er en god ting for de fleste kate.

Jrg kommer vist til at sætte et billigt telt op der.
Det var et hit forige år.
Men det bliver flænset, man skal ikke sætte et telt op man har planer om at
bruge til noget.
Hold da op hvor det blev brugt .
Det er åbenbart et godt sted med skygge, Ja når man ikke lige hopper op og
flænser det.

Mvh Allan