mail fra dk-fritid hjemmesiden
Fra : Denise

Dato : 18-05-08 08:55

Prøvede at sende en mail til mig selv via hjemmesiden. Den startede med at
sige eet eller andet med at jeg ikke ville modtage mails. Så gik jeg ind i
min profil, og der var ikke noget galt at se, altså ingen hak ved jeg IKKE
ville have mail.
Jeg ændrede mailadressen til min hjemmemail, fik min konto deaktiveret og
fik en mail hvor jeg skulle aktivere den. Det virkede fint.
Derefter sendte jeg en mail til mig selv via hjemmesiden, og det virkede
perfekt.
Hvorfor det ikke virkede til at starte med aner jeg ikke, for det var kun
min mailadresse jeg ændrede. Nogle kan prøve at se om I har samme problemer.
NB! Hint til Tony - mail der sendes ud til aktivering af konto underskrives
stadig som om det er fra Jette.

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Kate

Dato : 18-05-08 13:06

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Prøvede at sende en mail til mig selv via hjemmesiden.

Nu har jeg også prøvet og umiddelbart er mail afsendt, nu venter jeg og
ser om den nogensinde dukker op

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.