Jeg er blevet Bedste!
Fra : dpl

Dato : 17-05-08 22:46

Ja, så blev jeg sørme bedstemor!
Vores dejlige hunkat Anna, som er af egen avl, fik nemlig killinger i
sidste uge. Det er bare spændende at se Anna agere som en super god mor,
når man nu har fulgt hende helt fra hendes egen fødsel.

Det blev til en kulsort hankat, og tre fine hunkatte, to sølv og en
neva. Lur mig, om vi ikke endnu engang bliver nødt til at beholde en
neva her hos os selv *smil*.

Har man lyst, kan de små ses her:
http://www.sevastopol.dk/index.php?sidenummer=24

Hilsen Dorthe

PS, Og ja, jeg lurer stadig med her i gruppen, men det kniber gevaldigt
med at få skrevet for tiden. Dejligt at se, at der stadig er så mange
andre aktive skribenter!

Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 18-05-08 10:06

> [...]
>
> PS, Og ja, jeg lurer stadig med her i gruppen, men det kniber gevaldigt
> med at få skrevet for tiden. Dejligt at se, at der stadig er så mange

Med venlig hilsen
Elsebeth Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

åh er der noget sødere en killinger?

Fra : Denise

Dato : 18-05-08 12:44

dpl wrote:
> Har man lyst, kan de små ses her:
> http://www.sevastopol.dk/index.php?sidenummer=24
>
> Hilsen Dorthe

Tillykke med de små dejligheder, hvor er de skønne )
--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-05-08 14:47

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, så blev jeg sørme bedstemor!

Ih altså, hvor er de bare bedårende Dorthe. Hjerteligt tillykke med
dem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 18-05-08 20:57

> dpl skrev:
> Har man lyst, kan de små ses her:
> http://www.sevastopol.dk/index.php?sidenummer=24

Kære Dorthe
Tusind tak for de skønne nyheder!
Tillykke til både mor Anna, far Jack, og besse
Håber, at alle må trives og have det godt!
Og ja - en dag må du beholde en af de skønne Nevaer.....
De er bare dejlige!
Tillykke!
Siri (MS)
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : dplahrmann@gmail.com

Dato : 28-05-08 09:07

On 18 Maj, 11:05, Elsebeth Frederiksen
<sleepflowerKA...@BAKKEsecret.dk> wrote:

> åh er der noget sødere en killinger?

Nej vel, de er bare for dejlige. Det er så enormt hyggeligt at have
killinger igen.
Og de vokser helt vildt nu, det varer sikkert ikke længe, før de er
ude på egen hånd og opdage verden udenfor fødekassen.

De har også fået et eget fotoalbum:
http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/NytKuld2008?authkey=nBkJJhmFbBc

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/index.php?sidenummer=24

Fra : dplahrmann@gmail.com

Dato : 28-05-08 09:09

On 18 Maj, 13:43, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote:

> Tillykke med de små dejligheder, hvor er de skønne )

Tak skal du have.
Vi venter spændt på årets andet og sidste kuld, der lader vente på
sig. Mor Rajana har åbentbart ikke så travlt med at få dem født.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : dplahrmann@gmail.com

Dato : 28-05-08 09:11

On 18 Maj, 15:47, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:

> Ih altså, hvor er de bare bedårende Dorthe. Hjerteligt tillykke med
> dem.
>
> --
> Venlig hilsen  Tove
> Beware of people who dislike cats

Tak for det. Jeg har oprettet et foto-album til dem, der løbende
bliver opdateret:

Fra : dplahrmann@gmail.com

Dato : 28-05-08 09:14

On 18 Maj, 21:56, Siri <medetsmilKA...@BAKKEyahoo.dk> wrote:

> [...]
> Tillykke til både mor Anna, far Jack, og besse
> Håber, at alle må trives og have det godt!
> Og ja - en dag må du beholde en af de skønne Nevaer.....

Hej Siri!
Tak skal du have. Se flere billeder af de små her:
http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/NytKuld2008?authkey=nBkJJhmFbBc

Og ja, vi beholder selv Citronen, som hun er kommet til at hedde. Og
så har vi jo i forvejen nevaen Marya fra sidste år. Hun er ved at
blive en stor flot dame, og hvem ved, måske bliver hun næste år
Danmarks første neva-mor *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/