Katte for dummies
Fra : Pia Byman

Dato : 17-05-08 16:52

Hej,
vil meget gerne købe bogen "Katte for dummies" men kan ikke finde
den.Ved nån var jeg kan købe den???

Med venlig hilsen
Pia Byman
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-05-08 17:21

"Pia Byman" <pia_bymanKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
> vil meget gerne købe bogen "Katte for dummies" men kan ikke finde
> den.Ved nån var jeg kan købe den???

Hvis du har en stor boghandel i nabolaget, synes jeg du skulle ringe
og spørge om de har den. Jeg kan heller ikke finde den når jeg
googler. Den ser ud til at koste ca. kr. 139,- og har nr. ISBN
87-571-2097-8. Da den kun er 10 år gammel, ville det være mærkeligt
om den ikke skulle kunne købes. Ellers må du prøve at se om
biblioteket har den.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-08 17:30

> [...]
> Hej,
> vil meget gerne købe bogen "Katte for dummies" men kan ikke finde

Den kan du få af mig, den fik jeg som gave for 10 år siden. Der er nu ikke
skrevet noget i den jeg kan bruge.

Så send en mail retur hvis du kan dekrypterer min mail adresse. evt finde
mig på hjemmesiden. og du kan få den men du betaler for forsendelsenden.

Mvh Allan Gleie

Fra : Siri

Dato : 17-05-08 19:03

Hej
Den bog har jeg også jagtet.
Den er udsolgt fra forlaget, og der er ingen planer om genoptryk.
Jeg fik fat i en for nylig fra en veninde, der holdt oprydningsbogsalg.
Jeg synes, at det er en helt suveræn bog, og der står mange ting, som
man ikke finder i andre kattebøger.
Den er også meget lettere at slå op i end de mere 'snakkende' bøger med
(alt for) meget fyldstof.
Hvis Allan vil sende dig den, så har du gjort et kup!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-05-08 20:04

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Den bog har jeg også jagtet.
> Den er udsolgt fra forlaget, og der er ingen planer om genoptryk.

Man skal altså ikke fortvivle hvis en bog er udsolgt fra forlaget.
Kan du huske at jeg jagtede "Cats in the belfry" på dansk "Katte i
huset". Jeg ville så gerne eje den efter at have lånt den på
biblioteket. Jeg googlede til jeg var blå i hovedet uden resultat.
Et par dage efter kom min datter glædestrålende med den til mig.
Hendes kollega havde fundet den antikvarisk på nettet (sådan noget
er hun en ørn til), så hvem blev mon glad ?

Det var en smuk gestus fra Allan synes også jeg.

Fra : Pia Byman

Dato : 17-05-08 19:06

> [...]
> mig på hjemmesiden. og du kan få den men du betaler for forsendelsenden.

Mange tak for jeres svar. Og Allan, du har mail :)

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-08 19:13

> [...]

Nej jeg har ikke fået mail, endnu.
Men har du en profil på hjemmesiden ?

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-08 19:46

Jeg har fået mail

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-08 20:48

Hehe hold da op sådan en bog koster 26 dkk at sende.
Nå der er jo intet der er gratis her i livet

Mvh Allan

Fra : Pia Byman

Dato : 17-05-08 21:01

> Allan G skrev:
> Hehe hold da op sådan en bog koster 26 dkk at sende.
> Nå der er jo intet der er gratis her i livet
>
> Mvh Allan

Det var ikke meget det, 26 kr :).

Men I kan tro jeg er glad, har googlet og søgt i flere timer idag,nu
hade jeg ju bestemt at jeg skulle ha den bogen, basta :)!!! Så jeg har
søgt på dansk, svensk (midt modersmål er svensk og finsk, så hvis jeg
skriver något mærkligt her så er det bare for at min dansk ik er tiptop
ennu), norsk, finsk og jeg ved ikke hvad...

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-08 21:31

Og nu er den enda lagt i postkassen
Dejlig lille aften gå tur jeg fik der

Mvh Allan

Fra : Pia Byman

Dato : 17-05-08 21:46

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-05-08 22:18

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og nu er den enda lagt i postkassen
> Dejlig lille aften gå tur jeg fik der
>
> Mvh Allan

Det må man sandelig sige er hurtig ekspedition. Det kunne selv ikke
et internetfirma have klaret

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-08 22:37

> "Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det må man sandelig sige er hurtig ekspedition. Det kunne selv ikke et
> [...]

Hehe og så knækede filmen.
For det var en post danmark brevkasse den blev leveret til. og det efter kl
1600
Så mon ikke den er på adressen på mandag eller tirsdag.

Mvh allan

Fra : Denise

Dato : 18-05-08 12:44

Allan G wrote:
> [...]
> efter kl 1600
> Så mon ikke den er på adressen på mandag eller tirsdag.

Hvor er det flot, man sådan hjælper hinanden, super.

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Pia Byman

Dato : 21-05-08 15:05

> [...]
> 1600
> Så mon ikke den er på adressen på mandag eller tirsdag.

Og nu har bogen så kommit fram til mig, tak tak :)

Fra : Siri

Dato : 21-05-08 20:42

> Pia Byman skrev:
> Og nu har bogen så kommit fram til mig, tak tak :)
> Med venlig hilsen
> Pia Byman

Tillykke med din nye guldgrube
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ragna

Dato : 18-05-08 08:18

Til lykke med den gode handel!
For en anden gangs skyld kunne dette link måske være nyttigt.
I hvert fald har jeg selv haft glæde af det nogle gange.
http://www.antikvariat.net/

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Pia Byman

Dato : 18-05-08 10:50

> [...]
> For en anden gangs skyld kunne dette link måske være nyttigt.
> I hvert fald har jeg selv haft glæde af det nogle gange.

Tak :)
Ja, skal tjekke den sidan

Fra : Kate

Dato : 18-05-08 12:51

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote in

> http://www.antikvariat.net/

Wow, det var da et godt link du der smed, jeg har allerede fundet noget
som min mor sikkert vil blive glad for

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.