Søges: Kattetransportkasser fra Jem &Fix
Fra : Gainsbourg

Dato : 17-05-08 12:49

Vi købte for nogen tid siden nogle mindre kattetransportkasser i Jem&Fix -
mest fordi de var billige og vi godt kunne bruge et par ekstra til reserve.

Efterfølgende fandt vi ud af, at de faktisk var rigtig gode, havde et
virkelig godt lukkesystem og passede perfekt ind i bilen (vigtigt element
når man har en forholdsvis lille bil og mange katte der skal transporteres).
Desværre havde Jem&Fix ikke flere da det var en "her&nu" vare og vi har
forgæves søgt med lys og lygte efter tilsvarende lige siden.

Sidder den nogen derude, der enten ved hvor man ellers kan få dem eller som
har set dem i deres lokale Jem&Fix eller ved hvilket firma der laver dem -
eller selv har en brugt til at ligge og gerne vil sælge?

På forhånd mange tak!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

P.S. Fotos kan ses her: - mål ca. 28x29x48 cm
http://www.dba.dk/asp/vispopup/billedBrowser.asp?BilledType=1&BilledNr=2&Annonceid=55087376&Rubrikid=15540

Fra : Siri

Dato : 17-05-08 13:24

> Gainsbourg skrev:
> Vi købte for nogen tid siden nogle mindre kattetransportkasser i Jem&Fix -
> Sidder den nogen derude, der enten ved hvor man ellers kan få dem > På
forhånd mange tak!

> Med venlig hilsen
> Gainsbourg

Hej
Fornylig var jeg i Maxizoo i Herlev, og jeg mener, at jeg så nogle, der
ligner jeres favorit ret meget. Om det nøjagtig er den, ved jeg ikke,
men et kig værd?
Håber, at I finder nogle
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gainsbourg

Dato : 19-05-08 12:14

> [...]
> Fornylig var jeg i Maxizoo i Herlev, og jeg mener, at jeg så nogle, der
> ligner jeres favorit ret meget. Om det nøjagtig er den, ved jeg ikke,

Tak for tippet - vi prøver at kigge der

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Helle Jensen

Dato : 18-05-08 08:17

Hej Gainsbourg
Ku du ikke kontakte mig på helle.v@jensen.mail.dk vedr. sukkerkat. Har
forsøgt at bruge din adresse her, men den virker ikke......
Helle

Helle Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar