Løbegård
Fra : Dorthe Christensen

Dato : 15-05-08 18:35

Jeg leder efter en rigtig god model af en løbegård til min 3 dejlige
basser (Zeuz, Fiwtz og Bettenus), men min mand er ikke så vild med at
vi skal have en løbegård da man da ikke kan lave noget der ser pænt ud
hmmm!!! Så hvis der er nogen derude der har en ide til en løbegård der
er lidt pæn og se på vil jeg være meget glad.

Med venlig hilsen
Dorthe Christensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kari Eiffert

Dato : 15-05-08 19:27

"Dorthe Christensen" <dorthe.cKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> hmmm!!! Så hvis der er nogen derude der har en ide til en løbegård der
> er lidt pæn og se på vil jeg være meget glad.

Kender det godt. Jeg vil også have en der ikke skæmmer hele huset. Der for
har jeg kig på www.voliere.dk

Du kan se et eksempel på en af deres volierer her:
http://www.masl.dk/a662c8b0
Synes ikke de er så gode til at vise fotografier af deres volierer.

Mvh kari

Fra : Dorthe Christensen

Dato : 18-05-08 18:27

Hej Kari

Det ser slet ikke så tosset ud - så nu tror jeg bearbejdningen af min
man kommer lidt længere ha ha.

Har du selv fået en løbegård?

Mvh
Dorthe

Fra : Kari Eiffert

Dato : 22-05-08 06:17

> Hej Kari
>
> Det ser slet ikke så tosset ud - så nu tror jeg bearbejdningen af min
> [...]

Nej ikke endnu. Pengene skal lige være der, men har skrevet til ham mht
muligheden for at komme ind i volieren, når den først er sat op, og der er
en låge i Så det bliver helt sikkert det vi skal have.

Mvh Kari

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-05-08 19:38

"Dorthe Christensen" <dorthe.cKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:i8idnVtVSafI6bHVRVnyiQA@giganews.com
> [...]
> noget der ser pænt ud hmmm!!! Så hvis der er nogen derude der har
> en ide til en løbegård der er lidt pæn og se på vil jeg være

Hej Dorthe.

Det er ikke så længe siden jeg sendte et par billeder af vores
kattegård på 20 m2. Den ligger i forbindelse med udestuen. Det er
nogle år siden den blev bygget, og vi er utroligt glade for den.
Hvis du fortæller din mand, at man kan sætte slyngplanter evt.
Klematis, Kaprifolie og slyngroser uden for hegnet som vi har gjort,
så ser det altså rimeligt godt ud, når de slynger sig op ad
hegnet/trådnettet, og så lægger man ikke så meget mærke til at det
er en kattegård. Jeg tror forøvrigt at det var i hundegruppen jeg
sendte billederne, og ikke her. Kattegården ser således ud:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=tabby&picnumber=9299

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=tabby&picnumber=9302

Det er ikke højsommer på billederne. Det hele vokser mere til i
løbet af sommeren.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise

Dato : 15-05-08 21:28

Dorthe Christensen wrote:
> [...]
> hmmm!!! Så hvis der er nogen derude der har en ide til en løbegård der
> er lidt pæn og se på vil jeg være meget glad.

Synes da vores er ok pæn

Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Denise