fundet død kat på vej:-(
Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 13-05-08 19:33

Jeg er begyndt at arbejde som postbud, og det første der skete da jeg
kom ud
på ruten var at jeg fandt en død kat liggende i vejsiden. Jeg var lige
ved
at tude, men prøvede at beherske mig for jeg var sammen med min
instruktør.
Jeg kiggede i øret og den havde en tatovering og jeg skrev det op, men
kunne
åbenbart ikke tyde det for da jeg prøvede at slå det op kom der ingenting.
Åh jeg er bare så ked af det på ejerens vegne, og vil bare fortælle dem
hvad
der er sket med deres kat hvis de nu går og leder efter den

Med venlig hilsen
Elsebeth Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kathrine Berg

Dato : 13-05-08 21:15

> [...]
> hvad
> der er sket med deres kat hvis de nu går og leder efter den

Grim oplevelse - som man desværre kan få alt for tit. Henvend dig til
kattens værn eller et internat og hør hvordan du skal forholde dig.

Med venlig hilsen
Kathrine Berg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bjarne

Dato : 14-05-08 10:09

> [...]
> hvad
> der er sket med deres kat hvis de nu går og leder efter den

Ring til Falck

Bjarne