Motion til grinemusklen (link)
Fra : Linnea

Dato : 10-05-08 16:07

Jeg har lige grinet i 10 minutter over denne video. Jeg så et link i
vittighedsgruppen, men syntes da også lige I skulle have grinet herinde!
http://youtube.com/watch?v=yVjzd320gew

Hvordan man motionere en kat... Måske en idé for folk hvor katten bor i
lejlighed og ikke kommer ud... Eller hvis nu gruppens maskot Harald bliver
lidt for mægtig...

Vær klar til et godt grin

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-08 16:47

"Linnea" <linnea@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Vær klar til et godt grin

Hæhe jeg så den også der
Det kan anbefales

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-05-08 16:59

> [...]
>
> Hvordan man motionere en kat... Måske en idé for folk hvor katten
> bor i lejlighed og ikke kommer ud... Eller hvis nu gruppens

LOL Den er bare mægtig med sådan et løbebånd, meeen til sidst
havde de vist fået nok. Jeg synes også at farten blev sat noget op
lige pludselig. De så da ud til at more sig lige så godt som os
andre.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise

Dato : 10-05-08 18:57

Linnea wrote:
> [...]
>
> Hvordan man motionere en kat... Måske en idé for folk hvor katten bor
> i lejlighed og ikke kommer ud... Eller hvis nu gruppens maskot Harald

Ha ha ha, den var godt nok herlig, den sender jeg da fluks videre

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 10-05-08 19:25

"Linnea" <linnea@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige grinet i 10 minutter over denne video.

GG... super godt grin (-;

.... Eller hvis nu gruppens maskot Harald bliver
> lidt for mægtig...

Ja, jeg kan da lige se det for mig.... Han kunne nu godt trænge til det..

Mvh. Marie

Fra : Kate

Dato : 11-05-08 08:55

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
wrote in news:4825e875$0$318$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> "Linnea" <linnea@invalid.dk> skrev i en meddelelse
>
> GG... super godt grin (-;

Jeg så den også i vittighedsgruppen og fik også et godt grin

> ... Eller hvis nu gruppens maskot Harald bliver
>>

> Ja, jeg kan da lige se det for mig.... Han kunne nu godt trænge
> til det..

Jeg overvejede det også til Doughnut, men jeg tror hun er for doven

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-05-08 11:01

> [...]
> lejlighed og ikke kommer ud... Eller hvis nu gruppens maskot Harald bliver

Til lejlighedskatte kan dette motionsapparat måske være inspirerende:

Katteløbehjul http://www.youtube.com/watch?v=f5Fg6KFcOsU&NR=1

Her ses så 3 Bengalere i et noget enklere løbehjul:
http://www.youtube.com/watch?v=1aVLdeIKZuM&NR=1

To katte (i dette tilfælde Bengalere) i hjulet skal blive enige om at
løbe samme vej, ellers kommer de ikke så langt
http://www.youtube.com/watch?v=S34y8vqHUQY&NR=1

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : me and me

Dato : 12-05-08 06:36

det viser da bare endnu engang hvor dumme katte er...

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-05-08 09:44

"me and me" <ingenmail@ingen.dk> skrev i en meddelelse
> det viser da bare endnu engang hvor dumme katte er...

Der er da vist noget du helt har "mis"forstået, men du har måske
heller ikke kat ?

De er normalt meget opfindsomme skal jeg hilse at sige.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 12-05-08 11:07

Tove Krieger wrote:

> De er normalt meget opfindsomme skal jeg hilse at sige.

Ja, jeg skal sent glemme dén med katten, som havde fået en stump klisterbånd på ryggen; den udfører en hurtig akrobatisk øvelse med forbenene om på ryggen og får fat i stumpen.
Jeg tror det var her i gruppen jeg læste om det?

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-05-08 12:18

"Jens C. Hansen" <adsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i en
meddelelse news:482816d2$0$313$157c6196@dreader1.cybercity.dk

> [...]
> klisterbånd på ryggen; den udfører en hurtig akrobatisk øvelse
> med forbenene om på ryggen og får fat i stumpen. Jeg tror det var

Jamen, de *er* vitterligt ret smarte de misser. Jeg kunne give mange
eksempler med de katte jeg har haft i løbet af 30 år. Vi har haft
mange grin og været meget imponerede over hvad de kunne finde på, så
dumme må man altså ikke kalde dem. Det er vel med katte som med
mennesker. Nogle er mere intelligente end andre.

Fra : Kate

Dato : 13-05-08 18:09

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in

> Nogle er mere intelligente end andre.

Ja, det rt jeg også sikker på. Jeg er "på" mine katte nr. 6, 7 + 8 nu
og har klart set forskel på dem alle. Mine reagerer jo også
forskelligt. F.eks. kommer de normalt ind og ud via havedøren. En dag
jeg luftede grundigt ud åbnede jeg vinduet i arbejdsværelset, som
Mowgli straks morede sig med at rende ind og ud af. Ud af vinduet, ind
af døren, ud af døren ind af vinduet. Det fik ham lang tid til at gå
med. Nu kan jeg åbne vinduet i værelset hvis jeg ikke vil have døren
åben og MOwgli benytter så bare vinduet. Lante kan godt finde ud af gå
ud af vinduet, men har slet ikke fattet at man kan komme tilbage ind
samme vej. Doughnut, ja, hun er jo et kapitel for sig, så hun har slet
ikke luret at haven har andre adgangsveje end døren og desuden er hun
også ligeglad