Hold da op hvor varmen kom bag på mine kat~
Fra : Ukendt

Dato : 09-05-08 14:44

Hehe ja Hold da op hvor de ligger i skygge og gisper, af varme.
Nej de har det vist fint men varmt, så må de smide resten af vinterpelsen.

Så kan de lære at klæ sig til årstiden.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 09-05-08 15:01

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> Hehe ja Hold da op hvor de ligger i skygge og gisper, af varme.
> Nej de har det vist fint men varmt, så må de smide resten af
> vinterpelsen.
>
> Så kan de lære at klæ sig til årstiden.

Hæhæ, mine er vidst også blevet noget overraskede over varmen i dag.
Selv kaninen har bare smidt sig et sted i skyggen udenfor. Ham redte
jeg forleden aften, lige først brød han sig ikke om det, men så
opdagede han vidst at han kom af med en masse pels og så lagde han sig
fladt ned til jeg var færdig. Jeg kunne stort set bygge mig en kaninen
af mængden

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-08 16:10

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdagede han vidst at han kom af med en masse pels og så lagde han sig
> fladt ned til jeg var færdig. Jeg kunne stort set bygge mig en kaninen

Jeg har nu også kæmmet og kæmmet, Og der bliver stadigvæk en bunke underuld
hver gang.
Det må da stoppe på et tidspunkt

Og igen jeg laver bolde af deres underuld, så går den ikke tilspilde.

Sjove bolde at lege med der smager af pels.

Hehe.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-05-08 15:47

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hehe ja Hold da op hvor de ligger i skygge og gisper, af varme.
> Nej de har det vist fint men varmt, så må de smide resten af
> [...]
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-05-08 15:51

> [...]
> Hehe ja Hold da op hvor de ligger i skygge og gisper, af varme.
> Nej de har det vist fint men varmt, så må de smide resten af

Ja, det kan de da

Jeg vil nu ikke sige, at Mini er særligt påvirket. Hun lå da i solen
i kattegården i formiddags og trillede rundt og nød det. Hun har
også ligget i udestuen i en stol og sovet et par timer, og der er 32
grader !!!! Ellers har vi det rimeligt tempereret indendørs.

Hun er heller ikke bleg for at kravle ind under vores sengetæppe og
hygge sig i dynerne. Det er tit vi ikke har kunnet finde hende, men
nu har vi lært at kigge under sengetæppet også.

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-08 16:06

> [...]
>
> Hun er heller ikke bleg for at kravle ind under vores sengetæppe og hygge
> sig i dynerne. Det er tit vi ikke har kunnet finde hende, men nu har vi

Hej Tove.
Nu er Minie vist heller ikke ydstyret med langhåret vinterpels, med
underuld.
Men hun lyder da som en rigtig Hygge fis af en kat.

Når jeg vågner on morgenen, så er der en af kattene der ligger på tæppet ved
siden af min hovedpude.
Det skiftes de til, eller den der kommer først til tæppet bliver.
Så de er også lidt hygge katte

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-05-08 17:13

> Hej Tove.
> Nu er Minie vist heller ikke ydstyret med langhåret vinterpels,
> med underuld.
> Men hun lyder da som en rigtig Hygge fis af en kat.

Hej Allan.

Nej, hun har godt nok ikke lang pels, men tyk vinterpels det har
hun. Vi kan rede en hel håndfuld underuld af hende hver dag, og hun
nyder det simpelthen. Du har også helt ret, hun er til hygge over
hele linien.

> Når jeg vågner on morgenen, så er der en af kattene der ligger på
> tæppet ved siden af min hovedpude.
> Det skiftes de til, eller den der kommer først til tæppet bliver.
> Så de er også lidt hygge katte

Mini ligger også hos os hver nat og hun nyder det i fulde drag. Hun
er ikke særlig begejstret for at skulle op om morgenen, men det er
mest om vinteren. Nu bliver døren til haven åbnet når vi står op, og
så skal hun lige ud på sin sædvanlige runde og inspicere haven og
bassinet. Hun tæller nok fiskene, for at se om der skulle være
forsvundet nogle i nattens løb, hejren har jo snuppet nogle stykker
i de forløbne år.

Bagefter tager hun lige en tur ud på marken. Det kunne jo være at
der var en lille fed mus at hente.

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-08 17:22

> "Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hehe ja jeg har jo før skrevet hvor jeg vil vil være kat i mit næste liv

Mvh Allan

Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 09-05-08 17:31

Røskva har lige præcist fundet solstrålen, og han flytter sig kun når
solstrålen flytter sig. Ronja er vist lidt groggy efter sine vaccinationer,
så hun ligger og sover på en bunke tøj på gulvet og Tjalfe har sat sig i
vindueskarmen og kigger ud og drømmer om dengang der ikke var trådnet for
altandøren

Fra : Kate

Dato : 09-05-08 17:46

"Elsebeth Frederiksen" <sleepflower@secret.dk> wrote in

> Røskva har lige præcist fundet solstrålen,

Ja, den nyder Doughnut også, særligt om vinteren

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-05-08 18:54

"Elsebeth Frederiksen" <sleepflower@secret.dk> skrev i en
meddelelse news:48247c4a$0$316$157c6196@dreader1.cybercity.dk
> [...]
> og Tjalfe har sat sig i vindueskarmen og kigger ud og drømmer om
> dengang der ikke var trådnet for altandøren

Dejligt at Røskva er kvik igen.

Vaccination kan godt gøre en kat lidt sløv et par dage, men hellere
det end at katten bliver syg fordi den ikke er vaccineret.

Lad bare Tjalfe drømme videre, og "forklar" ham lige hvorfor der er
trådnet for døren. Jeg glemmer aldrig Røskva's ulykke, det var
simpelthen forfærdeligt at høre om. Gudskelov at du har fået sikret
døren så ingen af kattene længere kan komme til skade.

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-08 20:08

> [...]
> vaccinationer, så hun ligger og sover på en bunke tøj på gulvet og Tjalfe
> har sat sig i vindueskarmen og kigger ud og drømmer om dengang der ikke

Og Kosmos har fundet den naturlige aircon så han har fundet vej til vinduet
på toilettet.
Det sidder 1,6 M oppe og er 40cm *40 cm. Der kan han lige sidde. ok der er
17 cm vindues karm.

Utroligt at han kan hoppe derop. men det gør han

Han må jo kunne lide det.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 09-05-08 17:44

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in

> [...]
> også ligget i udestuen i en stol og sovet et par timer, og der er 32
> grader !!!! Ellers har vi det rimeligt tempereret indendørs.

Det har altså også undret mig ofte, at de kan holde den varme ud. Da
jeg i sin til havde min Oliwer oplevede jeg ofte at han krøb ind under
dynen hos mig, det skete nu kun om vinteren. Jeg boede i en meget kold
lejlighed, men alligevel var det kun ham der gjorde det.
Lante kan godt finde på at krybe ned under dynen hos mig når det er
koldt, men det sker sjældent. Doughnut er lidt af en varme freak og
lægger sig glad og gerne opad varmeapparaterne, men alle 3 katte fandt
en skyggefuld plads da de blev lukket ud da jeg kom hjem.

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-08 18:35

Tove Krieger wrote:
> [...]
> hygge sig i dynerne. Det er tit vi ikke har kunnet finde hende, men
> nu har vi lært at kigge under sengetæppet også.

Mon smukke Mini har hørt om Busters gemmesteder???
Jeg har også oplevet ikke at kunne finde ham, og da jeg så fjernede
sengetæppet om aftenen lå han der og hygegde sig, og var svært utilfreds med
at det dejlige tæppe forsvandt...........

--
Louise

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-05-08 18:43

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fjernede sengetæppet om aftenen lå han der og hygegde sig, og var
> svært utilfreds med at det dejlige tæppe forsvandt...........

Jeg tror at Buster sniger sig til at ringe til hende når vi ikke er
hjemme. LOL