Tilskud
Fra : Bo Ramsing

Dato : 08-05-08 09:08

Hej,
jeg har nogle vældig flinke naboer med kattetække. De har allerede 4
tilløbere som de har fået på benene igen.
I weekenden fik de så besøg af en fremmed hunkat, der fluks fik et sæt
killinger i deres sofa...

Og nu spørgsmålet:
Findes der en mulighed for, at få lidt tilskud til kattemad for mine
naboer. De bruger en del penge på deres tilløbere med mad og dyrelæger
og jeg ville gerne give dem en mulighed for lidt hjælp.
Jeg synes de fortjener det...!
Er der nogen af jer, der ved om det er muligt at få / søge om nogen
steder?

Mvh
Bo

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 08-05-08 19:20

"Bo Ramsing" <bo.ramsing1@skolekom.dk> wrote in message
[...]

Jeg ville da prøve Kattens Værn, de kan jo nok lede dem i den rigtige
retning

/Ole

Fra : Battlefield's

Dato : 09-05-08 13:08

> [...]
> Jeg synes de fortjener det...!
> Er der nogen af jer, der ved om det er muligt at få / søge om nogen

Hej
Der findes forskellige fonde, man kan søge, se f.eks. her:
http://www.hunde-info.dk/page3.shtml

Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Heidi, Miver & Mulle~

Dato : 10-05-08 21:13

<klip>Findes der en mulighed for, at få lidt tilskud til kattemad for mine
naboer.
</klip>

Kattens Værn er stoppet med at uddele foder til genudsatte katte :(
(det var en noget forkølet forklaring om at der ikke var nogen fritlevende
kate i Danmark....SOM OM!)

Inges Kattehjem derimod, uddeler foder hvis man er fodervært for genudsatte
katte.

Mængde og hyppighed af uddeling afhænger af hvormeget foder der bliver
doneret af div. firmaer.
Jeg vil anbefale din nabo at ringe dertil, såfremt de bor i nærheden af
Glostrup, da det er derfra det uddeles.

Og så sad jeg og tænkte på at de måske kunne høre
dyrehandler/dyrlæge/supermarked om de vil sætte til side hvis de får noget
kattemad (tørkost forståes) hvor emballange er itu (det bliver normalt bare
smidt ud) - men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre

Venlig hilsen
Heidi., Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

http://choco.dk (overskuddet bruger jeg til at hjælpe katte, men det ved de
fleste vist efterhånden :)

Fra : Bo Ramsing

Dato : 11-05-08 04:13

Tak for svarene.
Desværre bor vi ikke i nærheden af Glostrup, men i nærheden af Tønder.
Jeg vidregiver de ideer der er kommet her - forhåbentlig kan de bruge
dem.
Jeg har forøvrigt selv tre fra Inges Kattehjem - og en hankat som vist
er ved at flytte ind, så jeg kan ikke rumme flere selv.

Tak for tippene

Mvh
Bo