300 katte fundet i fryser - fy for pokker
Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 11:23

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-11467483.html
Så lige denne artikel i tv2´s hjemmeside...

Føj for den lede, siger jeg bare.... Godt politiet slog til.

Louise

Fra : Frøken Jensen

Dato : 07-05-08 12:11

On 07/05/08 12:22, in article 482182ea$0$90263$14726298@news.sunsite.dk,
"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> wrote:

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-11467483.html
> Så lige denne artikel i tv2´s hjemmeside...
>
> Føj for den lede, siger jeg bare.... Godt politiet slog til.
>
> Louise

Kommer det ikke an på hvordan kattene er døde ?
Hvis ikke - hvorfor er det så ok at have døde køer og grise i fryseren ?

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-05-08 14:51

"Fr ø ken Jensen" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Kommer det ikke an på hvordan kattene er døde ?
> Hvis ikke - hvorfor er det så ok at have døde køer og grise i

Fordi de to dyrearter indgår i fødekæden hos normale mennesker. Det
er da også ligegyldigt hvordan kattene er døde, d.v.s. det er det så
ikke, men jeg har mine anelser. Der findes godt nok mange mærkelige
mennesker.

Mandens 81-årige mor blev også fundet i levende live på bopælen.
Sikke da noget vrøvl bladet skriver, med mindre manden er kannibal,
og havde proppet hende i fryseren også.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 07-05-08 15:31

> [...]
>
> Mandens 81-årige mor blev også fundet i levende live på bopælen. Sikke da
> noget vrøvl bladet skriver, med mindre manden er kannibal, og havde

Hej,

Tak for et fint indlæg Tove !
Den der skribent "Frøken Jensen" - hun har da vist stjålet sit alias fra en
kogebogsforfatter?
Bogen findes i hvert fald her på parcellen.
Gad vide om indlægget er et forkvaklet og ynkeligt forsøg på "humor" ?
......Som du ganske rigtigt skriver: "Der findes godt nok mange mærkelige
mennesker".

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne ukrudtet fra min emailadresse...

Fra : Frøken Jensen

Dato : 07-05-08 15:51

On 07/05/08 16:31, in article
4821bd2f$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Poul F. Andersen"
<paogbaUKRUDTET@mail.dk> wrote:

> [...]
> Gad vide om indlægget er et forkvaklet og ynkeligt forsøg på "humor" ?
> .....Som du ganske rigtigt skriver: "Der findes godt nok mange mærkelige

Det var såmænd blot for at udstille dobbeltmoralen: Det er ok at slå køer,
grise, lam, kyllinger mv. ihjel, men ikke katte.
At det skulle være ok at være for visse dyr og imod andre bare fordi det er
"normalt" lige her hvor vi bor er jeg helt uenig i.
Jeg taler her ikke for hverken det ene eller det andet synspunkt, men finder
det løjerligt at man synes det er forfærdeligt at slå katte ihjel, men det
er helt ok at slå diverse andre dyr ihjel. Bare fordi det plejer vi at gøre.
Min betragtning er ment som refleksionsmulighed, som man frit kan benytte
eller undlade...

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-05-08 16:05

> [...]
> Bare fordi det plejer vi at gøre. Min betragtning er ment som
> refleksionsmulighed, som man frit kan benytte eller undlade...

Jamen, så tror jeg at jeg vil "undlade".

Fra : Frøken Jensen

Dato : 07-05-08 18:45

On 07/05/08 17:04, in article 4821c518$0$90270$14726298@news.sunsite.dk,
"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> "Fr ø ken Jensen" <ask@me.com> skrev i en meddelelse

> Jamen, så tror jeg at jeg vil "undlade".

Fair nok..

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 07-05-08 19:08

> Fair nok..

Absolut fair.....
Du burde nok have postet dit indlæg i f.eks. "dk.kultur.mad+drikke" i
stedet.

Fra : Frøken Jensen

Dato : 07-05-08 19:52

On 07/05/08 20:08, in article
4821eff1$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Poul F. Andersen"
> [...]

> Absolut fair.....
> Du burde nok have postet dit indlæg i f.eks. "dk.kultur.mad+drikke" i

Øh..næ..for der har ingen postet et indlæg om, at det er frygteligt når det
er katte, modsat andre dyr, der dør.