Min Kat har fået killinger, og får krampe ~
Fra : jama

Dato : 07-05-08 10:18

Min søns Kat på 4år, der har fået killinger hvert år, lider af en slags
krampe anfald. Det sker efter den har diet og rejser sig op, anfaldene kan
vare op til et par minutter, det ser ud som den ikke kan styre bagpartiet,
den er ellers frisk nok. Det sker særligt om aften/natten, når den har
ligget længe. Har været til dyrelæge med den i en anden forbindelse, hvor
den blev undersøgt over det hele, jeg fik da at vide, at den var OK. Derfor
har nogen her i gruppen været ude for noget tilsvarende?
Mvh.Jama

Fra : Alice

Dato : 07-05-08 10:34

Tillykke med de små killinger

Jeg tror du ret hurtig skal søge dyrlæge med mor-missen. Det kan tyde på, at
hun har calcium / kalk mangel, og så haster det med at få givet hende et
tilskud, ellers risikere du at miste hende.

Pøj - pøj

KH
Alice
www.dkmisswonder.dk