Ronja- pigen skal steriliseres
Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 05-05-08 08:01

Nu har hun jamret i mange dage efterhånden så jeg syntes at nu er det vist
ved at være tid, men Aabyhøj dyreklinik vil have 2000 for det, det er lige i
overkanten.
Ringede til hasselager og de vil have 1300. Har I andre priser i Århus, så
jeg slipper for at ringe til dem alle?

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-05-08 09:16

"Elsebeth Frederiksen" <sleepflower@secret.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i overkanten.
> Ringede til hasselager og de vil have 1300. Har I andre priser i Århus, så

1300 lyder for mig meget billigt, kender ikke klinikken, men pas nu på ham
Breth Hansen, det kan blive for billigt..

Mvh. Marie

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 05-05-08 09:54

> Torben og Marie-louise Ag... skrev:

> 1300 lyder for mig meget billigt, kender ikke klinikken, men pas nu på ham
> Breth Hansen, det kan blive for billigt..
>
> Mvh. Marie

Jvf denne tråd
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=35788 lyder
1300 kr ret billigt.

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 09:33

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> [...]
>>
> 1300 lyder for mig meget billigt, kender ikke klinikken, men pas nu
> på ham Breth Hansen, det kan blive for billigt..

I Århus ligger Breth Hansens klinik på Nordre Strandvej 175 i Risskov.
I Århus Onsdag (Vores ugeavis) er han begyndt at have annoncer i, der
reklamerer han med sterilisation til 800 kr.

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-05-08 10:01

> [...]
> Ringede til hasselager og de vil have 1300. Har I andre priser i
> Århus, så jeg slipper for at ringe til dem alle?

Hej Elsebeth.

1300 kr. er en *meget* rimelig pris, så jeg tror ikke at det kan
blive meget billigere. En hunkat er jo noget dyrere end en hankat at
få neutraliseret.

Så længe dyrlægen ikke hedder Breth Hansen, så synes jeg at du skal
akceptere prisen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Gainsbourg

Dato : 05-05-08 13:27

> Så længe dyrlægen ikke hedder Breth Hansen, så synes jeg at du skal
> akceptere prisen.

Der er desværre andre dårlige dyrlæger end ham og hans klinikker. Jeg ville
aldrig lade een af mine blive lagt i narkose og få foretaget den forholdsvis
store operation en neutralisering er, uden enten at kende klinikken eller at
have fået anbefalet den pågældende klinik af nogle jeg stoler på, som har
fået lavet det samme på stedet. Heller ikke selvom den pris de giver er
nogle hundrede kroner billigere.

Hvorfor ikke spørge i gruppen efter anbefalinger i dit område? Så kan du jo
altid vælge den billigste af dem

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 09:34

Elsebeth Frederiksen wrote:
> [...]
> Ringede til hasselager og de vil have 1300. Har I andre priser i
> Århus, så jeg slipper for at ringe til dem alle?

Hvad hedder den dyræge i Hasselager?
Måske jeg kender nogen der kender den, jeg bor jo selv i Århus.....

Louise

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-05-08 10:07

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hedder den dyræge i Hasselager?
> Måske jeg kender nogen der kender den, jeg bor jo selv i
> Århus.....
> Louise

De har skam en hjemmeside:

http://hasselagerdyreklinik.dk.web4.123test.dk/default.aspx?id=2

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-08 10:26

Tove Krieger wrote:
> "Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse

> De har skam en hjemmeside:
>
> http://hasselagerdyreklinik.dk.web4.123test.dk/default.aspx?id=2

Tusind tak Tove, så meget undersøgte jeg slet ikke..
Er nok fordi jeg er lidt træt ogven på min fødselsdag i går. Var ude med et
par veninder og få lidt øl/drinks.....

Louise
- og Buster, som nyder solen og varmen i kattegården

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-05-08 14:41

> Tusind tak Tove, så meget undersøgte jeg slet ikke..
> Er nok fordi jeg er lidt træt ogven på min fødselsdag i går. Var
> ude med et par veninder og få lidt øl/drinks.....

Ja, så kan man da godt blive lidt træt i ansigtet. Tillykke med
fødselsdagen.

> Louise
> - og Buster, som nyder solen og varmen i kattegården

Mini nyder det på bordet i udestuen. Der er over 25 grader. Herligt
katteliv.