Sort hunkat væk
Fra : Andy Dufresne

Dato : 04-05-08 10:52

Hej.

Der er vel ikke nogen der har set en sort hunkat i nærheden af Brande?

Den er blevet væk for ca. halvanden uge siden.

/Andy

Fra : Kate

Dato : 05-05-08 16:42

Andy Dufresne <covershare@gmail.com> wrote in

> Hej.
>
> Der er vel ikke nogen der har set en sort hunkat i nærheden af
> Brande?
>
> Den er blevet væk for ca. halvanden uge siden.

Desværre, da jeg bor i Vestsjælland. En god idé er at sætte sedler op i
området. Flere her har foreslået ved tidligere efterlysninger at
mobilisere områdets børn, de kommer de mærkeligste steder og kan måske
have set katten.

Ellers håber jeg for dig at du får din kat sikkert hjem igen, der er
intet værre end usikkerheden om hvor de er blevet af.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Andy Dufresne

Dato : 05-05-08 17:27

Kate tastede følgende:
> [...]
>
> Ellers håber jeg for dig at du får din kat sikkert hjem igen, der er
> intet værre end usikkerheden om hvor de er blevet af.

Har sat annonce i den lokale ugeavis. Så må jeg jo se om det hjælper.
:(

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 05-05-08 19:58

"Andy Dufresne" <covershare@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kate tastede følgende:

> Har sat annonce i den lokale ugeavis. Så må jeg jo se om det hjælper. :(

Det gjorde det for mine genboer, hvis kat var forsvundet i ca. 1 måned, de
udlovede en dusør og fik mange henvendelser fra folk, der havde set annoncen
i den lokale ugeavis. Katten kom hjem igen, nogle kg lettere, men ellers i
god behold.

Held og lykke med eftersøgningen.

mvh Anelise

Fra : Andy Dufresne

Dato : 05-05-08 20:26

A. S. Nielsen formulerede spørgsmålet:
> [...]
> i den lokale ugeavis. Katten kom hjem igen, nogle kg lettere, men ellers i

Hmmm... Glemte dusøren... Det må jeg prøve i næste uge, hvis ikke det
virker i denne... HVad var dusøren?

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 05-05-08 23:47

> A. S. Nielsen formulerede spørgsmålet:

> Hmmm... Glemte dusøren... Det må jeg prøve i næste uge, hvis ikke det
> virker i denne... HVad var dusøren?

Jeg kan ikke huske, hvad startbeløbet var, men det endte på 750 kr., så vidt
jeg husker - Det er nok mest effektivt at begynde med det største beløb, man
kan afse, i stedet for som mine genboer gjorde, at lade beløbet stige uge
for uge.

De satte også efterlysningen op på Brugsens opslagstavle og hos den lokale
købmand, samt på den lokale skole, børn er ofte vældig gode til at holde øje
med, hvad der foregår i nabolaget, især hvis der er en belønning i sigte.
Det viste sig, at katten havde holdt til i en have til et tomt sommerhus
ganske få hundrede meter fra dens hjem. Så det er også en god idé at kalde
på katten, og evt. rasle med dens madskål, især i skumringen, når der er
mindst trafikstøj på vejene.
Jeg håber, det lykkes for dig at få katten hjem i god behold.

mvh Anelise