Lidt om Bajse-Lejse
Fra : Heidi, Miver & Mulle~

Dato : 02-05-08 22:36

Ja, så er den lille (4.1kg) frøken blevet steriliseret, øremærket,
vaccineret, fået ormekur og har fået lov til at komme ud i haven.
Hun er faktisk blevet er lille strid teenager i *g*
Utidig, grænsesøgende og total charmerende. Går bare rundt som om alting er
ok, selv om jeg måske ikke synes hun skal fange fluer i vinduerne eller gå
på visit hos naboerne.

Foreløbig har hun "kun" baldret én ting, men det var så uheldigvis en ting
min nabo holdt meget af...så det hjalp ikke nok, at undskylde på hendes
vegne.
Når hun så har drønet rundt og jagtet høns, duer og andre dyr der
tilfældigvis kommer forbi i haven, dejser hun omkuld i sin prinsesseseng
(fra petdreams.dk kortlink.dk/584s) og ligger så på 'øndigste' vis og snuer.
Så alt er som det skal være med en ung hunkat i huset.

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajses moar

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 03-05-08 08:23

"Heidi, Miver & Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:481b8927$0$313$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> Så alt er som det skal være med en ung hunkat i huset.
>
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajses moar

jeg kan se, at hun har taget både dig og naboen med storm
Hvor var det godt, du beholdt hende.

venlig hilsen, Anelise

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-05-08 08:47

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> "Heidi, Miver & Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:481b8927$0$313$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

GG.. hun lyder til at være det perfekte match for Harald her..GGG.. han
kunne godt trænge til lidt kvindelig "omsorg og opdragelse" og hun lyder som
den rette til den store opgave.. LOL...

Mvh. Marie