HAHA hyggemissemor.
Fra : Coppi

Dato : 25-04-08 17:03

Hej alle.

Nu er der jo gået 14 dage siden missemor kom hjem igen.

Hun stortrives, flytter sig ikke gerne fra pladsen under komfuret ( tænk
hvis man gik glip af maden ).

Nåh, det sjoveste er nu ligegodt, at hun er begyndt at sove i soveværelset,
først havde hun stjålet Stribes seng, med det resultat at jeg tilbragte en
hel nat med en spindende Stribe på maven. Han er sød, meeennnn.
Nu har hun fået en papkasse på natbordet, godt foret med et plysunderlaglag
og som hun hygger sig. I nat skulle jeg på toilettet ved 4 tiden, hun troede
selvfølgelig vi skulle op, så snart hun fandt ud af, at jeg gik i seng igen
fik hun vældig travlt med at komme i seng også. Hun er altså bare så sjov og
det er så skønt at se hvor meget hun kan nyde livet. I næste uge har Netto
nogle fine pilekattesenge på tilbud, så får hun sådan en, så bliver hun
rigtig prinsessen på ærten.

Coppi

Fra : Camilla Baird

Dato : 25-04-08 18:18

> [...]
> nogle fine pilekattesenge på tilbud, så får hun sådan en, så bliver hun

Stribe lyder som en rigtig hyggelig og dejlig kat

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-04-08 19:22

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> Nu er der jo gået 14 dage siden missemor kom hjem igen.
>
> Hun stortrives, flytter sig ikke gerne fra pladsen under komfuret
> ( tænk hvis man gik glip af maden ).

Hej Coppi.

Hvor er det bare dejligt at høre om missemor og hendes søn. Det er
en rigtig solstrålehistorie, der viser hvor taknemmelig hun er for
at komme tilbage til sin familie. Det var også længe hun var væk, så
der er ikke noget at sige til at hun nyder det.

Tror du, at du måske kan sende nogle billeder til gruppen af
misserne, så vi også kan *se* hvor dejlige de er ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Coppi

Dato : 27-04-08 15:48

"Jeg skal prøve om jeg kan få lagt billeder ud, er ikke så god til sadån
noget.

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-04-08 16:13

> "Jeg skal prøve om jeg kan få lagt billeder ud, er ikke så god
> til sadån noget.

Skidt med om du er god til det LOL bare der kommer nogle billeder.
Vi bliver simpelthen nødt til at se de dejlige missedyr.