Og så må i da godt sige tillykke til Rocke
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-08 14:52

Rocke fylder 3 år idag.
Så i må da godt sige tillykke til ham.
Han har fået en stor portion sejfile.

og det er vist det når man er kat. og har føsdag.

Hehe

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-04-08 15:41

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så i må da godt sige tillykke til ham.
> Han har fået en stor portion sejfile.
>
> og det er vist det når man er kat. og har føsdag.

Jamen så tillykke da med føsse'da'smissen. Selvfølgelig er sejfilet
en dejlig menu når man fylder år. Mini får sejfilet et par gange om
ugen, og når hun har fødselsdag står menuen på rejer. De er altså
godt forkælede vores misser, men det er også svært at undgå. De er
jo bare så superdejlige - gale streger eller ej.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise

Dato : 24-04-08 15:56

Allan G wrote:
> [...]
> Så i må da godt sige tillykke til ham.
> Han har fået en stor portion sejfile.
>
> og det er vist det når man er kat. og har føsdag.

Tillykke til den seje mis, og håber fisken smagte som den skulle

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Kari Eiffert

Dato : 24-04-08 16:52

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Så i må da godt sige tillykke til ham.
> Han har fået en stor portion sejfile.
>
> og det er vist det når man er kat. og har føsdag.

Tillyyyykke til Rocke.
Og så kan jeg så give mig selv et pandeslag for at have glemt Yatzys
fødselsdag d. 17/4 og Zulus d. 23/4.

*Slam*

Onde onde og meget dårlige missemennesker.

Mvh kari

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-08 18:37

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fødselsdag d. 17/4 og Zulus d. 23/4.
>
> *Slam*
>
> Onde onde og meget dårlige missemennesker.

Hehe tro mig.
Yatzy og Zulu er nok ligeglade

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-08 09:35

> [...]
> Så i må da godt sige tillykke til ham.
> Han har fået en stor portion sejfile.
>
> og det er vist det når man er kat. og har føsdag.

Jeg tror Rocke siger tak, eller bøvser sejfille det er svært at sige.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 25-04-08 23:20

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> Rocke fylder 3 år idag.
> Så i må da godt sige tillykke til ham.
> Han har fået en stor portion sejfile.

Jamen, tillkke til frække Rocke

> og det er vist det når man er kat. og har føsdag.

Jeps, det er ogsp fødselsdag middag her når en af dem fylder år. Det
kan de vældigt godt li', faktisk vil de helst have sej eller skubbe.
Torsk og sild kan jeg godt pakke sammen med

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Allan

Dato : 26-04-08 15:30

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan de vældigt godt li', faktisk vil de helst have sej eller skubbe.
> Torsk og sild kan jeg godt pakke sammen med

Sejfille er altid godt.
Hmm TDC Nevs server må været gået ned for jeg ser ikke dit indlæg på den
server.?
Ej heller det jeg lige har sendt. nå det er teknik og ikke passende her i
gruppen.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-04-08 19:08

"Allan" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på den server.?
> Ej heller det jeg lige har sendt. nå det er teknik og ikke

Ja, den har åbenbart været "nede" i et døgn. Der er nogle der
foreslår at skifte til Sunsite, den har jeg jo også selv. Man skal
bare være opmærksom på, at det er ikke alle grupper man får på
Sunsite, f.eks. dk.medier.tv. Den tager jeg på TDC's server.

Fra : Kate

Dato : 26-04-08 22:29

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in

> bare være opmærksom på, at det er ikke alle grupper man får på
> Sunsite, f.eks. dk.medier.tv. Den tager jeg på TDC's server.

Orkk jo, Tove, den er skam på sunsite. Jeg har måttet skifte fordi
Cybercity har brændt deres newsserver af, bogstaveligt talt, der har
været brænd i deres serverrum iflg supporten som jeg ringede til
forleden. Af alle de danske grupper jeg følger mangler sunsite ikke en.

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-04-08 10:36

> [...]
> har været brænd i deres serverrum iflg supporten som jeg ringede
> til forleden. Af alle de danske grupper jeg følger mangler

Det forstår jeg godt nok ikke. På Sunsite kan jeg kun hente
dk.medier og dk.medier.radio, men ikke dk.medier.tv.

Jeg kunne selvfølgelig nulstille og hente dem igen, men det gør jo
ikke så meget når jeg har gruppen på TDC, altså når den kommer
tilbage.

P.S. Det ser ud til at TDC *er* kommet tilbage.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 27-04-08 10:56

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> "Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

Tillykke til Rocke!

Det er også mums her i huset..

> Jeps, det er ogsp fødselsdag middag her når en af dem fylder år. Det
> kan de vældigt godt li', faktisk vil de helst have sej eller skubbe.
> Torsk og sild kan jeg godt pakke sammen med

Det har tit undret mig, hvorfor katte i grunden er så specielle hvad mad
angår, de har sandelig deres meninger og forskellige smagsløg..
Harald elsker laks, det gider de to andre ikke, i det hele taget gider de to
andre ikke ret meget råt kød, mens Harald gladelig mæsker sig i det meste.
han står altid parat når jeg laver mad til hundene, de bliver jo barfet (råt
kød og grønt), så der falder tit noget af til Herren. (-;

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 14:06

Og uha jeg har tænkt og tænkt om jeg turde sende dette indlæg
Nå jeg ville jo også gerne have lidt sjov på Rockes føssdag.

Hehe

Rocke fik en oppustet ballong.
Den holdt i ca 20 sek. BANG, sagde den.
Rocke var nu tilbage til gerningsstedet med det samme.
Ja for at se hvad der skete.
Men hold da op hvor jeg grinte.
Jeg ville aldrig udsætte Kosmos for den slags. Han er ikke så stærk i sjælen
som Rocke er.

Men jeg fik en griner og Rocke fik en oplevelse. Onde onde Allan. Hehe

Fra : Kate

Dato : 26-04-08 16:52

> [...]
> stærk i sjælen som Rocke er.
>
> Men jeg fik en griner og Rocke fik en oplevelse. Onde onde Allan.

Gjorde jeg sådan ville Lante prompte pakke sin madskål og flytte. Bare
det at jeg for tiden hoster efter en forkølelse gør at jeg stort set
ikke har kontakt til ham. Mowgli ligger her ved siden af mig og er
bedøvende, en ballon ville han sikkert heller ikke være bange for,
måske lige smutte når braget kom og så komme tilbage for at undersøge
Tja, sådan er de jo så forskellige.

Lige et lille ot. Ja, i andre grupper skrives om at TDC's newsserver er
gået ned, det er Cybercity's også, så nu bruger jeg den der før hed
sunsite, lige nu har jeg glemt hvad den egentligt hedder, men den
fungerer