Den pokkers kat
Fra : Eva Schmidt

Dato : 16-04-08 20:36

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-04-08 22:23

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
news:48065506$0$90267$14726298@news.sunsite.dk
> Se lige denne lille video - den er simpelhen bare for morsom!
>
> mvh Eva
>
> http://www.clipfish.de/player.php?videoid=MTIxMTI4fDIwNDA1NzE%3D&saf=1&utm_source=weiter&utm_medium=weiter_textlink&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=cf

LOL Den situation kan jeg i hvert fald nikke genkendende til.
Sådan står Mini og kradser 25 gange om dagen på ruden i
udestuedøren, både når hun vil ud og ind. Når jeg åbner døren tøver
hun alligevel et øjeblik inden hun går ind.

En af mine forhenværende katte vidste godt at han skulle springe op
i vindueskarmen, og trykke håndtaget ned. Nogle gange lykkedes det
da også, og så svansede han ud med høj haleføring og et triumferende
blik, det morede vi os meget over.

Ruden i døren har da også været smadret, men det var godt nok ikke
katten men en indbrudstyv der smed en stor marksten igennem

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan F

Dato : 17-04-08 02:10

http://youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-08 10:43

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> http://youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q

LOL Lige bortset fra det baseball-bat, så er vi nok nogle
stykker (eller mange), der kender situationen.

Fra : Coppi

Dato : 17-04-08 23:36

Supergode tegnefilm, han må bestemt have en Stribe. Han kommer hver moprgen,
længe inden vækkeuret ringer og siger højlydt miauvvvv, han går så heldigvis
iegn hvis bare man svarer.

coppi