MCO er sørme dyr i brug ;o)
Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-04-08 12:34

Ja vi har jo mistet Alf som jeg har fortalt herinde. Jeg skal lige love for
det kan mærkes på forbruget. Anede ikke en MCO var så dyr i drift. Vi bruger
kun det halve mad og kattegrus og det er da noget der kan mærkes.
Men det var nu penge der var godt givet ud Vore "lille" charmetrold. Han
vil altid være den første og sidste MCO vi har

Mvh Kari

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-08 12:41

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men det var nu penge der var godt givet ud Vore "lille" charmetrold.
> Han vil altid være den første og sidste MCO vi har

Hehe 2 stk hankatrater og 3 kattebakker, og fri adgang til haven.
Kosmos er så dygtig til at løbe ind på bakken.
Mvh Allan

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-04-08 13:50

> Hehe 2 stk hankatrater og 3 kattebakker, og fri adgang til haven.
> Kosmos er så dygtig til at løbe ind på bakken.
> Mvh Allan

Vores har jo også været ude, godt nok kun i sele. Men når de begyndte at
blive stride var det fordi de ville på pakke Dumme dyr.
Nu har vi kun en bakke, med små fine dameklatter *fnis* Før havde vi to og
de blev bare fyldt!

Mvh Kari

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-04-08 12:40

> [...]
> givet ud Vore "lille"
> charmetrold. Han vil altid være den første og sidste MCO vi har

Selvom han var storforbruger af mad og grus, så er jeg helt sikker
på (hvis jeg kender dig ret) at du gerne ville ofre det dobbelte for
at få ham tilbage. Det er bare så trist at miste et dyr man holder
så meget af, og lige netop det dyr kan aldrig erstattes.

Man kan få nye dyr, men det bliver ligesom aldrig helt det samme.
Godt at man har de dejlige minder. Vi taler tit om vores dyr der er
gået bort, deres særheder og deres trofasthed, og én ting er helt
sikker........vi glemmer dem aldrig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-04-08 13:49

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message
> [...]
> ham tilbage. Det er bare så trist at miste et dyr man holder så meget af,
> og lige netop det dyr kan aldrig erstattes.

Eller det tredobbelte! Men ikke flere dyr her lige nu. Jeg har nok med to
katte, to marsvin, et barn på 9 mndr og min bedre halvdel De mænd er
altså også små børn, så mangler ikke noget at lave tihi.

> [...]
> man har de dejlige minder. Vi taler tit om vores dyr der er gået bort,
> deres særheder og deres trofasthed, og én ting er helt sikker........vi

Ja mindes også alle mine dyr. Og selvom jeg kun er 25 har jeg haft maaaaange