Er jeres katte musikalske?
Fra : Linnea

Dato : 01-04-08 20:23

Da jeg boede hjemme hos mine forældre havde jeg et klaver inde på mit
værelse og hvis ikke klappen var slået ned, så var det missekatten Alfreds
ynglingsbeskæftigelse _om natten_, at gå op og ned af klaveret. Han ville
egentligt ikke noget, det var ikke med mad eller "luk mig ud" i tankerne.
Jeg tror bare han syntes om lyden. (Alfred er iøvrigt Handibats kammersjuk
nogen gange, og andre gange er de værste fjender...)

-Jeg har også set hunde synge til violiner osv, men denne her har jeg aldrig
set...
http://www.gratis-ting.dk/ny/film/vis_indhold.php?id=2659&navn=Music+Fun+Cat

Hilsen Linnea.

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-04-08 20:48

"Linnea" <linnea@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med mad eller "luk mig ud" i tankerne. Jeg tror bare han syntes
> om lyden. (Alfred er iøvrigt Handibats kammersjuk nogen gange, og

Jeg har også et pianette, og det har altid været en stor fornøjelse
for mine katte at trippe henad tangenterne, især om natten, så man
vågner og tror at der er spøgelser i huset.

> -Jeg har også set hunde synge til violiner osv, men denne her har
> jeg aldrig set...
> http://www.gratis-ting.dk/ny/film/vis_indhold.php?id=2659&navn=Music+Fun+Cat

Jeg har den allerede liggende i "foretrukne". Jeg er komplet vild
med lige netop den video. Det er helt tydeligt at den lille mis
nyder at høre sig selv spille. Den er altså bare noget så kær.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Linnea

Dato : 02-04-08 09:46

> Jeg har også et pianette, og det har altid været en stor fornøjelse for
> mine katte at trippe henad tangenterne, især om natten, så man vågner og
> tror at der er spøgelser i huset.

Hi hi, så er der nok bare noget med de katte og musik... og JA, man tror i
starten der er spøgelser, specielt når man er godt inde i en drøm...
Tilsidst blev det bare en vane, jeg syntes det var helt hyggeligt når han
kom og gav et nummer.

> Jeg har den allerede liggende i "foretrukne". Jeg er komplet vild med lige
> netop den video. Det er helt tydeligt at den lille mis nyder at høre sig
> selv spille. Den er altså bare noget så kær.

he he okay, så har der nok allerede været linket til den herinde
Jeg syntes også den er herlig.

Hilsen Linnea.

Fra : Siri

Dato : 02-04-08 19:07

> Linnea skrev:
> he he okay, så har der nok allerede været linket til den herinde
> Jeg syntes også den er herlig.
> Hilsen Linnea.

Nu arbejder jeg jo en del med musik, og det slår ikke fejl: Hvis jeg
sætter mig til klaveret, så kommer Lejon! Især, hvis jeg skal indstudere
en stemme eller gør sangøvelser - så kommer han valsende henover
klaviaturet
Hvad det så siger om hans musikalitet *GG*
Men tæppet på klaverlåget er særlig interessant at ligge på, når 'mor'
sidder ved det og siger sjove lyde
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Henny Stewart

Dato : 04-04-08 20:20

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Min Olga må bestemt være musikalsk. Hun kravler op på den øverste rodehylde
i skabet og har et meget nært forhold til min gamle nodemappe fra den gang,
jeg spillede guitar.

Se selv: http://hennysbilleder.dk/kyts/HPIM2427.JPG

--
Mvh. Henny Stewart
http://danskeord.dk/

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-04-08 20:40

"Henny Stewart" <spam@stewart.tk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rodehylde i skabet og har et meget nært forhold til min gamle
> nodemappe fra den gang, jeg spillede guitar.

LOL Hun må bestemt være en sand musikelsker. Hvor er hun bare
sød.

Fra : Henny Stewart

Dato : 05-04-08 15:05

Tove Krieger wrote:

> LOL Hun må bestemt være en sand musikelsker. Hvor er hun bare sød.

Jah, og det ved hun skam godt selv!

--
Henny