Mulles vorte - igen
Fra : Heidi, Miver & Mulle~

Dato : 30-03-08 21:21

Hej igen
Jeg søger stadig svar på om nogen har set sådan en tingest, min dyrlæge
kaldte det engang for en blodvorte, men så glemte de at fjerne den da han
var i bedøvelse for at få renset tænder, og han tålte bedøvelsen rigitgt
dårligt, så han kommer ikke under kniven igen med mindre det er
dødbringende, hvilket det ikke var ifgl. dyrlægen.
Men jeg kan intet finde på nettet om "blodvorter"
Nogen der ved noget ?(og nej, jeg tager ikke til dyrlægen med ham før jeg
har fundet en ny dyrlæge (af andre årsager) så det er bare for at høre om
andres erfaringer...om nogen?

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle (nu mest Frede) og Bajse-Leise/Sorte
Sarahs mor (ja, hun bliver her, du fik ret Benedikte og andre der sagde det

Fra : Heidi, Miver & Mulle~

Dato : 30-03-08 21:29
Fra : Tove Krieger

Dato : 30-03-08 22:02

"Heidi, Miver & Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:47eff80f$0$99016$157c6196@dreader2.cybercity.dk
> Nå, ja, se den her: http://hei.homepage.dk/frede.html
>

> /Heidi
> http://choco.dk

Hæhæ - det ser ud til at den er væk. Jeg kan i hvert fald ikke se
den, kun det lille røde kryds i øverste venstre hjørne.

Har du en lille update på Sarah ? Var der ikke noget med at hun
ventede killinger ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 31-03-08 10:05

> [...]
> det lille røde kryds i øverste venstre hjørne.
>
> Har du en lille update på Sarah ? Var der ikke noget med at hun ventede

Jeg kan også kun se det røde kryds.

mvh Anelise

Fra : Heidi, Miver & Mulle~

Dato : 31-03-08 21:06

> Nå, ja, se den her: http://hei.homepage.dk/frede.html

skal ses i Firefox tydeligvis, den pisse-IE virker bare NADA, fatter ikke
hvor svært det kan være, selv for en browser at forstå en bindestreg i
filnavnet, når Firefox klarer den uden problemer *suk*

Skulle været til at se nu, og kan kun anbefale Firefox til alle :))
- så undgår man en del røde krydser....

Hilsen Heidi
http://choco.dk

Fra : Heidi, Miver & Mulle~

Dato : 31-03-08 21:22
Fra : Tove Krieger

Dato : 31-03-08 22:07

"Heidi, Miver & Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:47f147bf$0$89174$157c6196@dreader1.cybercity.dk
> Eller se den her:
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Heidi&picnumber=10508

Ja, den er da ikke særlig spændende. Dyr kan få den slags vorter, de
hedder sarcoider og det skyldes en virus. Det er som regel ved
øjnene eller læberne de kommer. Jeg har læst, at selvom de bliver
opereret væk er der stor chance for at de kommer igen,

Jeg tror dog ikke at der er noget farligt, men prøv lige at spørge
dyrlægen næste gang han skal checkes, det tror jeg at jeg ville
gøre.