Kat søger nyt hjem /kat søger ny kammerat
Fra : Trine Goldin

Dato : 28-03-08 21:42

Jeg har overtaget en sort charmetrold af en kat.
Hun er lige blevet vaccineret mod alt, og chipsmærket.
Desværre er hun lidt dominerende af natur og ikke så sød ved min gamle
sky kat Derfor er det ikke muligt for mig at beholde hende.
Hun er meget kærlig, unik og har virkeligt personlighed!

En super dejlig kat, og det er absolut ikke med min gode vilje at jeg må
af med hende.

Hun har uanede mængder af energi, kun højst 2 år, og er vandt til at
være ude. Derfor skal hun nok til et hjem med adgang til det fri.

Er der nogen der har et andet dyr som ikke er helt glad i sit hjem, og
skal om plasereshjem, kan vi måske bytte...

Kunne nogen evt. være interesserede så send mig en mail eller ring til
mig på 26228155 og få den lange version :)

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-08 22:02

"Trine Goldin" <trinegoldinKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kunne nogen evt. være interesserede så send mig en mail eller ring til
> mig på 26228155 og få den lange version :)

Nok lige en god ide og skrive, hvor i landet ?

Hun lyder som en skøn mis- håber du finder et godt hjem til hende.