zooplus bonusprogram
Fra : Kari Eiffert

Dato : 27-03-08 10:41

Hej allesammen!

Jeg ved der er en del herinde der handler ved zooplus og det bliver også tit
foreslået som et sted at købe klatretræer, foder, grus osv.
Men det slog mig lige i dag (det gjorde ikke ret ondt ) at vi aldrig
fortæller om deres bonusprogram. Og det er da synd, for når de nu giver ting
gratis væk, så skal vi da også have det Man får et bonuspoint for hver
euro man køber for, som man kan bruge i deres bonusshop. Hvis man har nok,
kan man faktisk få et ok kradsetræ gratis.
Så log jer på og gå ind på mein zooplus, derefter prämienübersicht og se
hvad I kan få med den næste sending.

Mvh Kari

Fra : Bjarne

Dato : 27-03-08 16:56

Kari Eiffert skrev:
> [...]
> kan man faktisk få et ok kradsetræ gratis.
> Så log jer på og gå ind på mein zooplus, derefter prämienübersicht og se

Om ikke andet, så er kattene glade for de 2 kg Smilla tørfoder, man kan
købe for bonus.

vh
Bjarne

Fra : Kate

Dato : 27-03-08 20:49

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> Men det slog mig lige i dag (det gjorde ikke ret ondt ) at vi
> aldrig fortæller om deres bonusprogram. Og det er da synd, for når
> de nu giver ting

Jeg indrømmer blankt at mit tyske un rækker til at kunne bestille de
ting jeg plejer. Faktisk er det her i huset kaninen som nyder godt af
zooplus, for de har noget ret godt foder, som koster ca det halve der i
forhold til her i danmark og kræet er ret vild med det plus jeg for
nyligt er begyndt at købe specialhø til ham, som han går total besærk
over, så godt er det

Det der bonusprogram....Jeg synes jeg ofte får mails om gutschein (frit
fra hukommelsen), er det det du mener? Jeg synes nemlig de mails jeg
får altid er med kortudløbstid....i stil med køb inden 2 dage og få
rabat, sådan forstår jeg dem. Og de kommer hvergang jeg lige har
handlet og så er det udløbet til næste gang jeg bestiller. For at det
skal kunne svare sig bestiller jeg en ret stor pakke, som så holder ca.
3 mdr.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 28-03-08 07:38

> [...]
> forhold til her i danmark og kræet er ret vild med det plus jeg for
> nyligt er begyndt at købe specialhø til ham, som han går total besærk

Mine marsvin får også foder derfra som de elsker

> [...]
> handlet og så er det udløbet til næste gang jeg bestiller. For at det
> skal kunne svare sig bestiller jeg en ret stor pakke, som så holder ca.

Nej det er nogen produkter du kan "købe" for de point du sparer op hver gang
du køber noget hos dem.

Du kan finde det ved
tryk på _mein zooplus_ og log ind.
der kommer tre punkter.
Det tredje hedder bonusprogram nutzen. Under det punkt er _zooplus
Bonusprogramm-übersicht_ Vælg den.
Så kommer alle de ting frem du kan vælge

Der er også en del til gnavere.

Mvh kari

Fra : Kate

Dato : 28-03-08 15:35

> [...]
> Det tredje hedder bonusprogram nutzen. Under det punkt er _zooplus
> Bonusprogramm-übersicht_ Vælg den.
> Så kommer alle de ting frem du kan vælge

Okay, det må da prøves. Tak for tippet.

Fra : Kate

Dato : 28-03-08 21:34

Kate <doughnut@oliwer.invalid> wrote in

> "Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> Okay, det må da prøves. Tak for tippet.

Og så er den sørme blev engelsk siden jeg sidst var derinde, så nu
hedder den zooplus.com og er skrevet på engelsk. Det er fedt for mig
fordi jeg er absolut bedre til engelsk end tysk.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 28-03-08 22:47

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> hedder den zooplus.com og er skrevet på engelsk. Det er fedt for mig
> fordi jeg er absolut bedre til engelsk end tysk.

hej Kate

Sådan så jeg også på det, indtil jeg fandt ud af, at priserne var højere på
den engelske side sammenlignet med den tyske.
Så nu staver jeg mig igennem det tyske ved hjælp af ordbog og tyskkyndige
bekendte

mvh Anelise

Fra : Kate

Dato : 28-03-08 23:36

> [...]
> højere på den engelske side sammenlignet med den tyske.
> Så nu staver jeg mig igennem det tyske ved hjælp af ordbog og

Okay, det havde jeg ikke lagt mærke til. Desværre er min kanins foder
åbenbart udgået og de typer de har er nok ikke nogle jeg gider købe til
ham. øvøvøvøv. Heller ikke hans hø ser ud til at være der mere, så det
er da en forringelse for mig (og ksninen).

Fra : Kate

Dato : 28-03-08 23:39

> [...]
> gider købe til ham. øvøvøvøv. Heller ikke hans hø ser ud til at
> være der mere, så det er da en forringelse for mig (og ksninen).

Hmmm, ved ikke lige hvad jeg havde fået trykket på sden den gik på den
engelske side før. Nu kom jeg tilbage på den tyske og der har de både
"mit" hø og det foder jeg sad og manglede før....yha, så er jeg glad
igen på Joeys vegne

Fra : Kari Eiffert

Dato : 29-03-08 06:42

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> wrote in message
> [...]
> engelske side før. Nu kom jeg tilbage på den tyske og der har de både
> "mit" hø og det foder jeg sad og manglede før....yha, så er jeg glad

De har MEGET færre varer på den engelske Så du bliver nok nødt til kæmpe
dig igennem på den tyske *trøste trøste*

Mvh Kari

Fra : Kate

Dato : 29-03-08 09:31

> De har MEGET færre varer på den engelske Så du bliver nok nødt
> til kæmpe dig igennem på den tyske *trøste trøste*

Ja, det ku' jeg se. Mærkeligt at de ikke bare har overført
vareudvalget. Nå, men jeg fik da bestilt en masse hø til Joey igår
aftes, når nu du fik mig ind på deres side
Heldigvis har jeg en god ordbog, så jeg tror jeg får fat i essensen og
får bestilt det jeg skal bruge og fik brugt mine bonuspoint

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 29-03-08 11:10

> [...]
>
> Heldigvis har jeg en god ordbog, så jeg tror jeg får fat i essensen og
> får bestilt det jeg skal bruge og fik brugt mine bonuspoint

Hej Kate

jeg vidste faktisk godt, at jeg har en masse bonuspoint tilgode, men synes
ikke lige, at jeg havde brug for de ting, som man kunne bruge dem til. Det
er lidt en skam, at man ikke bare kan få dem godskrevet på regningen i
stedet for.

mvh Anelise

Fra : Kate

Dato : 29-03-08 12:11

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> wrote in

> [...]
> men synes ikke lige, at jeg havde brug for de ting, som man kunne
> bruge dem til. Det er lidt en skam, at man ikke bare kan få dem

Ja, det ville være rart. Jeg kunne se at jeg faktisk har brugt
bonuspoint før, har bare glemt at de fandtes. Godt Kari fik mig vækket,
for nu får Joey også lidt slik

Fra : Kari Eiffert

Dato : 29-03-08 13:07

> Ja, det ville være rart. Jeg kunne se at jeg faktisk har brugt
> bonuspoint før, har bare glemt at de fandtes. Godt Kari fik mig vækket,
> [...]
Så kom der da noget godt ud af indlægget

Mvh Kari

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-03-08 11:16

> Så kom der da noget godt ud af indlægget

Det gjorde der :)

Jeg var nemlig heller ikke klar over systemet, og dermed mit indestående på
over 200 point, som skulle bruges inden 31/3.

Godt nok kan man ikke få alverden for disse point, men man kan jo ligeså
godt tage det med :)

Mvh
Hans

Fra : Kari Eiffert

Dato : 30-03-08 17:13

"Hans Mouridsen" <hom@!23GHG#!!3pc.dk> wrote in message

> [...]
> over 200 point, som skulle bruges inden 31/3.
>
> Godt nok kan man ikke få alverden for disse point, men man kan jo ligeså

Jamen det er da dejligt håber du fik noget brugbart.

Mvh Kari

Fra : Kari Eiffert

Dato : 29-03-08 13:06

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> wrote in message

> [...]
> ikke lige, at jeg havde brug for de ting, som man kunne bruge dem til. Det
> er lidt en skam, at man ikke bare kan få dem godskrevet på regningen i

Nu har jeg jo slags dyr, så der er for det meste altid et eller andet jeg
kan bruge. Ellers sparer jeg da op til klatretræet Det er der jo altid
plads til et eller andet sted. Ellers kan det lokale kattehjem da få det

Mvh Kari