Kærlighed ved første blik
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-08 15:20

Hold øje med den lille rødbrune killing, når den snakker med hunden.
*Nårrhhhhh*

Fortsat go' påske

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-08 15:21

> Hold øje med den lille rødbrune killing, når den snakker med hunden.
> *Nårrhhhhh*
>
> Fortsat go' påske

Ja, det ku' så være at det hjalp, hvis jeg smed linket med ind....
http://www.youtube.com/watch?v=qFONmKZdTQo&feature=related

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-03-08 15:54

"Hans Christian Vang" <.> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja, det kan man da vist kalde kærlighed. Det er også en utroligt
dejlig hund, den er så godmodig og forsigtig med den lille. De skal
nok blive venner for livet.

Det samme til dig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : lh

Dato : 22-03-08 16:09

> Ja, det ku' så være at det hjalp, hvis jeg smed linket med ind....
> http://www.youtube.com/watch?v=qFONmKZdTQo&feature=related

Der er faktisk rigtig mange søde og sjove små videoer derinde med både hunde
og katte. Er man i lidt dårligt humør er det ikke nogen dårlig idé at
aflægge siden et besøg!

lh

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-08 18:37

Åhhh, for helvede, da...

http://www.youtube.com/watch?v=evKOVYh8TKw&feature=related

Hvordan fanden kan nogen finde på at lukke sådan en lille fyrs kæft, med
elektriker-strips og smide ham ud i en skov? Hvordan kan nogen finde på at
trampe sådan en lille fyr i hovedet og smadre kraniet på ham?

hold kæft, hvor er han dog nuttet altså... *suk*

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-03-08 21:14

> [...]
> kæft, med elektriker-strips og smide ham ud i en skov? Hvordan
> kan nogen finde på at trampe sådan en lille fyr i hovedet og

Det vil vi i katte- og hundegruppen aldrig komme til at forstå. Vi
elsker vore dyr, og bare dog alle kunne se hvor skønne små
skabninger de er, og behandle dem lige så anstændigt som vi her i
grupperne behandler de dyr vi har i vores varetægt.

Vi forstår jo heller ikke at børn er begyndt at slå andre børn
ihjel, og at en mand dræber hans ekskone og hendes far foran hans
egne børn. Der skal snart meget til, for at chokere os andre.
Samfundet er ved at køre af sporet, er jeg bange for.

> hold kæft, hvor er han dog nuttet altså... *suk*

Det er vi helt enige om. Det kribler i fingrene for at få lov at
kæle med den lille skønhed.