blød krve til nyopereret dyr
Fra : A. S. Nielsen

Dato : 20-03-08 12:04

Ja, det er faktisk til min hund, som snart skal steriliseres, at jeg
efterlyser et link til en blød halskrave af stof, jeg mener, at jeg
tidligere har set et link her eller i hundegruppen, men har ikke fået det
gemt.
Så hvis nogen har linket, vil jeg blive glad.

Som jeg husker kraven, er den lavet af blødt stof, der hænger ned foran
dyret, nærmest som en hagesmæk, stoffet er så stivet af med nogle store
metalringe.

Den virker mere behagelig at have på end de hårde plastickraver, som
dyrlæger bruger.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 20-03-08 12:07

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> metalringe.
>
> Den virker mere behagelig at have på end de hårde plastickraver, som

Overskriften skal rettelig lyde: blød krave til nyopereret dyr, men det
havde I sikkert regnet ud

mvh Anelise

Fra : Kate

Dato : 20-03-08 13:37

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> wrote in

> [...]

Jeg ved Denise har købt en hos Kruuse, der er et billede i hendes album
af enten Blonde eller Dino, der står model med en blå blød krave. Prøv
at kigge på den der.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Denise

Dato : 20-03-08 16:24

Kate wrote:
> "A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> wrote in

> Jeg ved Denise har købt en hos Kruuse, der er et billede i hendes
> album af enten Blonde eller Dino, der står model med en blå blød
> krave. Prøv at kigge på den der.

Ja her er et billede af Blonde.

Du kan finde kraven ved at gå ind på www.kruuse.com og skriv engangskrave i
søgefeltet.

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 20-03-08 22:50

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Ja her er et billede af Blonde.

> [...]

hej Kate og Denise

tusind tak for tippet - nu håber jeg så bare, at den også fås i
labradorstørrelse

Venlig hilsen, Anelise