Et lille pip
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-08 18:15

Hejsa alle sammen

Vil lige komme med en lille påske-hilsen herfra.
Jeg har ikke skrevet meget i gruppen det sidste stykke tid, men læser skam
stadig med dagligt..

Buster har det skønt, om end han er lidt gnaven i dag, fordi han har været
til det årlige tjek ved dyrlægen.
Dyrlægen var temmelig tilfreds med Buster, han har en lille smule plak, og
er stadig en smule overvægtig, men ellers er alt fint

Buster nyder sin løbegård, som det første om morgenen kræver han at komme
derud, så man må sige at han har vænnet sig fint til at blive indekat.

Mange hilsener fra Louise og Buster

Fra : Siri

Dato : 20-03-08 19:59

> [...]
>
> Vil lige komme med en lille påske-hilsen herfra.
> Jeg har ikke skrevet meget i gruppen det sidste stykke tid, men læser skam

Kære Louise
Ja, NG'en her vender man altid tilbage til. U-undværlig er den!
Det er altid skønt at høre nyt om kattene i gruppen, og ikke mindst 'dem
vi kender', bl. a. Buster - Mini - Andy - Mivser - og ikke mindst Kong
Harald - og alle de andre rødder
Dejligt, at Obesity-foderet har virket på søde Buster. Gia har haft lidt
for godt af Oral S, det bal er forbi: Hendes tandkød var kun blevet
rødere, og Madame var oppe nær de 4 kg igen!
Et par prøvepakker Sterilised faldt dog i smag, så fremover får hun det
og Fit32 - og så skal jeg til at luske med at rense tænder på den lille
diva.... gisp....
Lejon er fortsat på Intestinal, men nyder en prøve på Hills Natures
Best, mums, han foråd sig! Til gengæld er de prøver, jeg endelig har
skaffet til huse på iams anti-hairball (det skulle være uovertruffent
mod lind mave) absolut ikke noget, der appelerer til herrens gane!
Så er det, at man er en rigtig slem 'mor' og blander, så han får noget
af det sunde ad-bad-mad med i lækkerierne!
Det er ikke nemt, når man gerne vil gøre det godt for sine snutlinger!
Håber, at alle er i ly i nat, for det bliver møgvejr!
Jeg skal med en bus 3 kvarter før normalt (8.15 - uffa!), så jeg er
sikker på at være i kirken i ordentlig tid, for det er med det helt
store udtræk her i påsken! Næsten mere end julen - men det er jo også i
denne højtid, at alt det, der for alvor ligger til grund for
kristendommen, skete. Så den får på alle tangenter i Hans Egede Kirke!
Sov godt og længe, alle I, der kan!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-03-08 21:14

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Buster nyder sin løbegård, som det første om morgenen kræver han
> at komme derud, så man må sige at han har vænnet sig fint til at

Hej Louise og Buster ovre i det store Jylland.

Ja, jeg var godt nok også begyndt at blive en smule bekymret for, om
der skulle være noget i vejen med en af jer. Men så var der jo et
indlæg fra dig i en anden gruppe for et par dage siden, og jeg
åndede lettet op. Jeg har det sådan, at alting helst skal blive ved
med at være som det plejer, det har jeg det bedst med.

En smule overvægt betyder ikke så meget for Buster, for nu er det
snart forår og så skal han såmænd nok få motioneret det væk igen i
hans dejlige løbegård. Godt at han er tilfreds med den, for så er du
jo også mere rolig når du ved hvor han er. Til sommer vil det blive
yderligere dejligt, når du kan opholde dig meget derude sammen med
ham.

Kan I have en rigtig god påske begge to.

--
Venlig hilsen Tove og Mini
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 21-03-08 13:42

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> wrote in

> Buster nyder sin løbegård

Det kan jeg godt forstå. Mine elsker jo også at komme i haven. Nu har
jeg påskeferie, gik hjem fredag og hold ferie mandag, tirsdag, onsdag,
hvilket ikke kun jeg nyder, men også kattene. Drengene tigger om at
komme ud så snart jeg slår øjnene op og render ind og ud hele dagen. De
nyder det i fulde drag, så jeg skal nok få brok når hverdagen begynder
igen

Fortsat god påske til dig også.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.