Likita i dag Jekas Klatremiljøer
Fra : Jette Hedemann

Dato : 19-03-08 12:29

Vi har købt Pegas og Zum-Zum hos Jekas Klatremiljøer, som har overtaget
forhandlingen fra samme producent, somd et gamle Likita havde fra.
Der ydes en super service og vejledningen er i top. Bestil en dag og
modtager det den næste.
samtidig udvikler de sig og tilpasser sig markedet. Derer kommet
tykkere bunde, som gør miljøerene mere egnede til større katte racer.
Så herfra gives 5 poter....

Med venlig hilsen
JH

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 19-03-08 12:44

"Jette Hedemann" <mailKATTE@BAKKEnicojama.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samtidig udvikler de sig og tilpasser sig markedet. Derer kommet
> tykkere bunde, som gør miljøerene mere egnede til større katte racer.

Hej Jette

jeg blev helt forskrækket, da jeg så overskriften på dit indlæg, fordi jeg
opfattede den, som om Jekas var = med Likita - og jeg er ret sikker på, at
ingen her i gruppen vil støtte Likita, der var hundehandlere af værste
skuffe.

Men så læste jeg dit indlæg, og jeg kan fuldt ud tilslutte mig rosen af
Jekas, jeg har selv købt et af deres kattetræer (Pegas hedder min model), og
har det ude i kattegården, som er overdækket. Alle mine 4 katte er vilde med
det, især er hængekøje-hylderne meget efterstræbte.
Så også 5 poter herfra

mvh Anelise

Fra : Jette Hedemann

Dato : 19-03-08 12:54

Hej Annelise
Jeg syntes bare det var vigtigt, at på pege at man stadigvæk kan få de
dejlige miljøer og at de er på markedet stadigvæk. Men under nyt navn og
nye faner...
Men at det ikke hedder Likita mere, de ødelagde alt for sig selv og alle
ved grunden.
Vores Zum-Zum er skræddersyet til lige den plads vi havde i vores hjem
og tild et antal katte vi har.. Så alle kan få en hængekøje... hi..hi..
Pegas passer jo ind i de fleste hjem og er en af de gamle modeller.
Der er kommet så mange nye og spændende...
Hilsen jette
Men

Med venlig hilsen
Jette Hedemann