Siri og røde pølser
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-06-08 17:26

Hej

I dag var vi nede ved Gudenåen. Det er vi hver dag, men i dag havde vi
sporlinen med. Min svoger kastede en pind ud i vandet til Siri og hun
sprang naturligvis efter den. Den røg langt ud og jeg var lidt
bekymret, strømmen er trods alt ret stærk. Men Siri har nu et eller
andet vandinstinkt. Så hun svømmede længere frem end pinden og ventede
bare på at strømmen førte den hen til hende. Hun nåede næsten over på
den anden side, men svømmede lige så sikkert tilbage til os.

Normalt skal sådan en pind jo reddes helt op, men i sivene fandt hun
en pakke røde pølser! Og det var altså mere end hun kunne stå for. Så
pinden blev smidt og pølserne blev reddet. Hun fik lov til at få en
enkelt, resten røg altså ud. Men hun var meget glad for sin
pølsepakke, den lille Siri.

Et par billeder, hvis nogen skulle have lyst:

Siri langt ude i åen.
http://bp1.blogger.com/_-hzmd2sGii4/SEgRJoMRs1I/AAAAAAAAA50/k4Rdj1mnjkU/s1600-h/IMG_2085.JPG

MINE pølser!
http://bp0.blogger.com/_-hzmd2sGii4/SEgREYMRs0I/AAAAAAAAA5s/aKpxKW063ro/s1600-h/IMG_2092.JPG

Mvh Trine

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-06-08 19:38

> [...]
> enkelt, resten røg altså ud. Men hun var meget glad for sin
> pølsepakke, den lille Siri.
>
> Et par billeder, hvis nogen skulle have lyst:

Nårh hvor er hun altså sød og dygtig!.
Hvorfor i alverden redde en pind, når man kan få en pakke pølser?! dum er
hun jo ikke vel? (-;

Mvh. Marie

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-06-08 05:28

">
http://bp0.blogger.com/_-hzmd2sGii4/SEgREYMRs0I/AAAAAAAAA5s/aKpxKW063ro/s1600-h/IMG_2092.JPG

Det billede minder mig i den grad om den gang vore nu desværre hedengangne
Cairn var hvalp, dengang boede vi i lejlighed på Østerbro, og når så vi gik
tur med Mikko, så havde han en eventyrlig god evne til at finde alle slags
efterladenskaber - han tog alt lige fra forgnasket til tyggegummi og til det
der var værre...
Men toppen var engang han fik ereobret en pizzaslice - da så han ud som din
Siri - samme ansigtsudtryk...

I denne tid går vi så rundt og venter på at vi skal på sommerferie og så
komme hjem igen - for så er der nemlig en lille ny cairn klar til at flytte
ind

mvh

Andreas

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-06-08 09:18

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> writes:

> [...]
> til at finde alle slags efterladenskaber - han tog alt lige fra
> forgnasket til tyggegummi og til det der var værre...

Siri klarede på en enkelt kort tur først at snuppe et lyseblåt kondom,
brugt naturligvis, og en lille flaske sprut, halvtom. Hun var ikke så populær.

> Men toppen var engang han fik ereobret en pizzaslice - da så han ud
> som din Siri - samme ansigtsudtryk...

Det er dejligt med hunde!

> I denne tid går vi så rundt og venter på at vi skal på sommerferie og
> så komme hjem igen - for så er der nemlig en lille ny cairn klar til
> at flytte ind

Vi glæder os til at se billeder. Glæder I jer mest til sommerferien
eller til den er ovre? :)

Mvh Trine

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-06-08 15:51

> Vi glæder os til at se billeder. Glæder I jer mest til sommerferien
> eller til den er ovre? :)

Efter tre år uden hund, er abstinenserne rigtigt begyndt at melde sig.
Det har faktisk været stressende at skulle finde en hvalp som var flytteklar
så tæt på dagen hvor vi kommer hjem fra den årlige ferietur hos familien i
Finland - næste år er den lille jo så klar mht. vaccinationer og attester og
pas og hele den tyrkiske musik så han kan komme med gennem Sverige.
Det var mig som havde opgaven at holde øje med alle kenneler som ventede
hvalpe på det strategisk rigtige tidspunkt - og resultatet blev at der nu er
en lille hanhvalp på 3 uger, som vi bare venter på at hente når vi kommer
hjem.

mvh

Andreas