Leffe barfer selv :-)
Fra : Sybil

Dato : 04-06-08 08:12

Den lille hund synes altså det var tid til lidt nyt mad, så da der lå en
lille fugleunge (tror den var død da han fandt den) så skulle der smovses.

Majken

Fra : Bjarne K.

Dato : 04-06-08 10:00

"Sybil" <Butbut@invalid.dk> wrote in message
> Den lille hund synes altså det var tid til lidt nyt mad, så da der lå en
> lille fugleunge (tror den var død da han fandt den) så skulle der smovses.
>

> Majken

Mus og nyopgravede muldvarper, og også mums, skal jeg hilse og sige.

Bjarne K.

Fra : Kasper

Dato : 04-06-08 19:10

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message

> "Sybil" <Butbut@invalid.dk> wrote in message

> Mus og nyopgravede muldvarper, og også mums, skal jeg hilse og sige.

Og så ind og slikke farmand i hovedet bagefter.... eller hva'?

Kasper

Fra : Bjarne K.

Dato : 04-06-08 21:26

"Kasper" <ask@ask.ask> wrote in message

> "Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message

> Og så ind og slikke farmand i hovedet bagefter.... eller hva'?
>
> Kasper

Nu bor jeg ikke hjemme hos min far mere

Bjarne K.

Fra : Søren LH

Dato : 04-06-08 03:52

On 4 Jun., 09:12, "Sybil" <But...@invalid.dk> wrote:
> Den lille hund synes altså det var tid til lidt nyt mad, så da der lå en
> lille fugleunge (tror den var død da han fandt den) så skulle der smovses.
>
> Majken

For nogle uger siden, da jeg var uge og gå med Vizla i ca vi var på
ferie i Tøndermarsken, var hun på et tidspunkt meget optaget af et
eller andet i græsset. Jeg tog mig ikke særlig af det, men senere
ville jeg aligevel se hvad det var der var så interessant. Der lå en
lille harekilling med indvolde stikkende ud af halsen, der hvor
hovedet en gang havde været. Harehoved til mellemmåltid - velbekomme
Vizla . Jeg ved heller ikke om den har været levende da hun fandt
den.

Mvh
Søren