Skifte genveje på en Nokia N95
Fra : Anders

Dato : 05-06-08 07:52

Hej NG'ere

Hvordan skifter man genvejene ud på en Nokia N95.
- Det er de 2 der står på skærmen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-06-08 11:23

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej NG'ere
>
> Hvordan skifter man genvejene ud på en Nokia N95.
> - Det er de 2 der står på skærmen.

Mig bekendt kan du kun skifte dem ud som er angivet i denne menu:

Værktøjer > Indstill. > Generelt > Tilpasning > Prog. i aktiv standby

&

Værktøjer > Indstill. > Generelt > Tilpasning > Genveje (som omhandler de to
genvejstaster lige under displayet)

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Anders

Dato : 05-06-08 11:50

Den øverste var nu ikke helt rigtigt, men fandt en løsning alligevel.

Takker

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-06-08 16:11

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Den øverste var nu ikke helt rigtigt, men fandt en løsning alligevel.

Nej, jeg havde glemt 'Standbytilstand', det må du undskylde, det gik lidt
for stærkt.

> Takker

Det var så lidt.

Kim Larsen