Fjerne genvejstast "Planet3" i SE K770i
Fra : Jacob Bjørn

Dato : 04-06-08 18:21

Min kærestes telefon har den genvejstast, hvordan fjerner man den`?

Telefonen er en SE K770i.

/Jacob

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 05-06-08 14:30

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVE> wrote in message
> Min kærestes telefon har den genvejstast, hvordan fjerner man den`?
>
> Telefonen er en SE K770i.
>
> /Jacob

Ingen der ved det??

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-06-08 12:47

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVE> skrev i en meddelelse
> Min kærestes telefon har den genvejstast, hvordan fjerner man den`?
>
> Telefonen er en SE K770i.
>
> /Jacob

Hvis telefonen er brandet med 3, så mener jeg ikke at du umiddelbart kan
ændre det. 3 lukker for en masse ting med deres brand. Derfor er det en god
i ide at debrande telefonen, det har jeg selv gjort (ganske gratis via min
PC).

Normalt skal du gå denne her vej: menu > værktøjer > indstillinger >
generelt > tilpasning > standbytilstand > genveje.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 07-06-08 18:14

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Normalt skal du gå denne her vej: menu > værktøjer > indstillinger >
> generelt > tilpasning > standbytilstand > genveje.

Lige den vej synes jeg ikke jeg kan finde på min kærestes telefon? Det er
somsagt en SE K770i

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-06-08 23:40

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Lige den vej synes jeg ikke jeg kan finde på min kærestes telefon?
> Det er somsagt en SE K770i

Sorry, det var mig som var alt for hurtig og på vej ud af døren på det
pågældende tidspunkt. Det er en helt anden model end det som jeg svarede på.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Plis[8830]

Dato : 07-06-08 18:29

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVE> skrev i meddelelsen
> Min kærestes telefon har den genvejstast, hvordan fjerner man den`?
>
> Telefonen er en SE K770i.
>
> /Jacob

Den kan ikke fjernes. Den ligger som integreret del af teleselskabet 3´s
brandede software til telefonen og kan ikke fjernes medmindre man vælger at
flashe telefonen med originalt software.
Jeg har selv 2 stk´s af modellen og har selv undersøgt.
Det KAN lade sig gøre, hvis du, som ovenfor nævnt, får debrandet telefonen.
Dette gøres ved at få indlagt SE´s eget software ind ved en unlocker. Det
koster med en oplåsning af simkortet i omegnen af 300-400 kroner.

Peder