Server til newsbin
Fra : Søren K Rasmussen

Dato : 04-06-08 12:43

Hej NG.
Efter overgang fra tele2 til cybercity ved jeg ikke hvilken server jeg skal
bruge til newsbin for at hente binære filer.
Er der en venlig sjæl der vil hjælpe?
mvh Søren

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-06-08 13:31

On Wed, 4 Jun 2008 13:43:29 +0200, "Søren K Rasmussen" <sk_ras@it.dk>
wrote:

> Efter overgang fra tele2 til cybercity ved jeg ikke hvilken server jeg skal
> bruge til newsbin for at hente binære filer.

newsbin.cybercity.dk

-A

Fra : Søren K Rasmussen

Dato : 05-06-08 16:36

newsbin.cybercity.dk virker ikke henter ikke nogle af de grupper jeg
markerer ? Hva så
mvh
Søren

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-06-08 20:10

On Thu, 5 Jun 2008 17:35:32 +0200, "Søren K Rasmussen" <sk_ras@it.dk>
wrote:

> newsbin.cybercity.dk virker ikke henter ikke nogle af de grupper jeg
> markerer ? Hva så

Så er det et problem med dit news-program. Spørg evt. i

-A

Fra : Søren K Rasmussen

Dato : 07-06-08 09:00

Tak for hjælpen, jeg prøver.