Lasat Safepipe 3020
Fra : Steen Suder

Dato : 02-06-08 19:37

Jeg har fået en Lasat Safepipe 3020.
Det ser ikke ud til at der er firmwareopdateringer tilgængelige osv.
Selve boksen er intakt.

Kan den bruges til noget overhovedet?
Har den nutidsværdi?

--
Steen Suder

Fra : Jens

Dato : 03-06-08 10:16

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har fået en Lasat Safepipe 3020.
> Det ser ikke ud til at der er firmwareopdateringer tilgængelige osv.
> Selve boksen er intakt.

Såhut jeg hvisker er den en gammel VPN/Firewall/Gateway boks. Erindrer at
have konfigureret én for 100 år og en papkasse siden...
Eftersom der ikke findes nye opdateringer til den, vil jeg tro at den er
sårbar overfor alskens snask. Mener at den er baseret på noget embedded
Linux.

> Kan den bruges til noget overhovedet?

Bogstøtte ?

> Har den nutidsværdi?