HTC S730-overføre telefonbog til anden tel~
Fra : p

Dato : 03-06-08 20:06

Hej,

jeg har skiftet job, og dermed også telefon, heldigvis er det samme type
telefon begge steder. Men jeg vil gerne flytte alle mine gamle kontakter
over på den nye telefon, kan det lade sig gøre på en rimelig nem måde?
Begge telefoner er HTC S730 med et TDC simkort.

VH

Fra : Kim

Dato : 03-06-08 21:23

"p" <minus@nonvalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> over på den nye telefon, kan det lade sig gøre på en rimelig nem måde?
> Begge telefoner er HTC S730 med et TDC simkort.

Kan du ikke bare gemme dem på din PC som Outlook-kontakter ?

Mvh, Kim

Fra : p

Dato : 03-06-08 21:36

"Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen
> "p" <minus@nonvalid.dk> skrev i meddelelsen
>>
> Kan du ikke bare gemme dem på din PC som Outlook-kontakter ?
>
> Mvh, Kim

Desværre ikke, vi er så "heldige" at have Novell Groupwise, og ikke Outlook

/P

Fra : Kim

Dato : 03-06-08 22:35

> Desværre ikke, vi er så "heldige" at have Novell Groupwise, og ikke
> Outlook
Kan du ikke låne en PC med Outlook og lave nummeret ?

Mvh, Kim

Fra : p

Dato : 04-06-08 18:46

> "p" <minus@nonvalid.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du ikke låne en PC med Outlook og lave nummeret ?
>
> Mvh, Kim

Jo, det må jeg prøve. Tak for tippet.

/P

Fra : p

Dato : 03-06-08 21:31

Har kigget lidt i manualen, side 68 og frem. Så vidt jeg kan læse mig frem
til kan jeg overføre alle kontakter til sim kort, og så sætte sim kortet
over i den nye tlf, og kopiere dem over på telefonen. Men der kan kun være
et tlf nr pr kontakt? Vil det sige at at jeg enten mister mobilnummer eller
fastnummer på mine kontakter?
Er der nogen der kan en smartere måde at overføre dem på? Fx overføre dem
til pc og så fra pc til den nye tlf?

Vh

Fra : Anders

Dato : 04-06-08 18:55

Kan du ikke kopiere dine kontakter ned på simkortet, ligesom man kan med
stort set alle mobiler.

Desuden er det smartere at genne sine kontakter kun på simkortet, fremfor i
telefonens hukommelse...