Nyeste vers. af PC Suite
Fra : Anders

Dato : 03-06-08 15:18

Er jeg den eneste der ikke kan få den nyeste vers. af
PC Suite til at virke med Windows XP SP3 ?

Har en ny Nokia N95, som skal opdaderes.

Problem:
PC Suite, kan ikke finde det medfølgende USB kabel.

Fra : John N. H.

Dato : 03-06-08 17:23

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse:

> Er jeg den eneste der ikke kan få den nyeste vers. af
> PC Suite til at virke med Windows XP SP3 ?
Virker fint hos mig, (XP SP3 med Pc Suite 1.4.39dk)

John
; -))

Fra : Anders

Dato : 03-06-08 17:42

Jeg bruger vers. 6.86.3.9, men problemet ligger med stor sansynlighed i
selve mobilen.

Men hvor ved jeg ikke .....

Fra : John N. H.

Dato : 03-06-08 18:17

"Anders" skrev i en meddelelse:

> Jeg bruger vers. 6.86.3.9, men problemet ligger med stor sansynlighed
> i selve mobilen.

Ups, jeg huskede forkert.
Jeg fik opdateret PC Suite i aftes, og versionen hed 6.86.9.0
Virkede i al fald fint.

John
; -))

Fra : Anders

Dato : 03-06-08 21:33

På min bærbare computer, som kører med Vista, kan jeg se mobilen, men kan
ikke opdatere den, og det er noget shit, for der ligger en ældre vers. på,
som jeg godt vil have opdateret.

Fra : Anders

Dato : 04-06-08 05:10

Problemet ser ud til at være løst.
Jeg manglede at installere en SM Busdriver (???), og så kørte programmet og
jeg kunne opdatere mobilen.

Fra : Max

Dato : 03-06-08 22:56

Hej Anders

> PC Suite til at virke med Windows XP SP3 ?

Den fungere fint her.

> PC Suite, kan ikke finde det medfølgende USB kabel.

Det der USB kabel kan være en prøvelse at få til at
virke til tider. Jeg har haft mobiler på bordet der
ikke kunne bruge det samme kabel, de kørte fint
på hver sit. Så prøv evt. at finde et andet kabel
at prøve med.

--
Mvh Max