Teknisk Uheld - Beklager Was: Re(2): Løse
Fra : Sverre Stokke

Dato : 03-06-08 09:26

"TOSB" <tsbach@fjernnyka.dk> writes:

>Hej Sverre
>
>Et eller andet er der jo galt.
>Kunne du afsløre, hvilket program, du anvender til at læse nyhedsgrupper.
>Tilsyneladende havner dine svar som en ny tråd ret så ofte.
>
>Jeg bruger Outlook Express, som heller ikke er fuldkommen (mest i forhold
>til net-betjente, som heldigvis ikke huserer ret meget her i gruppen).

Jeg bruger First Class - gennem foreningen www.enterpol.dk.

First Class, som jo bruges af ganske mange - bl.a. via SkoleKom - er for
mig det eneste virkeligt egnede progam. Jeg har store fysiske problemer
ved at bruge mus, og i FirstClass klares stort set alt ved hjælp af
taste-genveje.

>I Outlook Express har jeg valget imellem at svare direkte til en skribent
>(som så får en mail privat, men det er vist ikke særligt velsest) eller
>at
>"reply group", så når jeg besvarer noget i en tråd, så er det den
>funktion,
>jeg anvender.
Jeg HAR Outlook Express, og kender godt til funktionerne. OE bruges kun
til at tjekke de nyhedsgrupper, som min First Class leverandør ikke
abonnerer på.

Men under alle omstændigheder tak for hjælpen, Torben.

Og lad mig tilføje, at hjælpsomheden her i gruppen er på et meget højt
niveau. Det virker som om, vi alle kaster os begærligt over en hver
mulighed for at assistere ved det mindste PAN PAN.

Hilsen Sverre.