MS Windows
briani 27239
Vista vil ikke boote
Fra : Pico

Dato : 03-06-08 21:29

Jeg har været hos en bekendt i dag for at starte hendes nye HP Pavilion
dv9845eo bærbare, hun er 82 så det er godt gået Vista Home Premium.

Den startede fint op og jeg lagde nogle programmer ind, Office,
billedbehandling og sådant. Det gik fint, vi satte den på nettet og det
virkede. Den hentede så en del opdateringer og efter det ville den
genstartes, hvilke den selvfølgelig fik lov til. Jeg skulle hjem så jeg lod
den bare tygge på opdateringerne og sagde hun skulle vente til den var
færdig.

For lidt siden ringede hun og sagde den ville have password for at starte
Vista, vi har ikke indtastet noget så jeg sagde hun skulle trygge på
annullere eller ok uden at indtaste noget, det siger hun ikke hjælper ?
Jeg kan ikke komme derhen de næste dage og se på den Det skal siges hun
ikke er nørd, men bare tingene fungere finder hun ud af det forskellige.

Er der nogen der har en løsning/grund til miseren ?
--
MVH
Pico

Fra : Pico

Dato : 05-06-08 17:51

Pico wrote:
> [...]
> hun ud af det forskellige.
> Er der nogen der har en løsning/grund til miseren ?

Tja så har jeg været hos hende i dag og hun havde fået den til at boote, men
viste egentlig ikke hvordan
Det vigtigste er jo den kørere.
--
MVH
Pico

Fra : Rune

Dato : 05-06-08 21:58

Pico skrev:

> Tja så har jeg været hos hende i dag og hun havde fået den til at boote, men
> viste egentlig ikke hvordan
> Det vigtigste er jo den kørere.

Det var godt hun kom op at køre.

For at forebygge en anden gang, hvor du ikke lige har mulighed for at
besøge hende, kunne du tage og kigge på http://www.teamviewer.com og
download kundemodulet til hendes PC og Fuld Versionen til din. Så kan du
i fremtiden supportere hende hjemmefra når hun får nye problemer.

Jeg servicerer flere novicer og Teamviewer fungerer fantastisk og tilmed
freeware.

Rune

Fra : Pico

Dato : 05-06-08 22:57

Rune wrote:

> [...]
> du i fremtiden supportere hende hjemmefra når hun får nye problemer.
>
> Jeg servicerer flere novicer og Teamviewer fungerer fantastisk og

Det var da en ide, det vil jeg kraftigt overveje. Tak for ideen.
--
MVH
Pico