Datacenter/colocation i Esbjerg
Fra : Soren (News)

Dato : 03-06-08 20:27

Hej NG,

Se emnet. Er det noget der findes? Nogen som har nogen links
eller erfaringer de evt. kan give om emnet?

Mvh,
Soren

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-06-08 20:32

Mon ikke http://www.eze.dk er noget af det nærmeste du kommer

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-06-08 07:53

On Tue, 03 Jun 2008 21:26:52 +0200, usenet@kokila.it (Soren (News))
wrote:

> Er [Datacenter/colocation i Esbjerg] noget der findes?

Hvis det er mest i colo-afdelingen, kan du spørge GlobalConnect.

-A

Fra : Sune Christesen

Dato : 04-06-08 11:36

> Se emnet. Er det noget der findes? Nogen som har nogen links eller
> erfaringer de evt. kan give om emnet?
Som Asbjørn skriver kan Global Connect godt tilbyde co-location i Esbjerg,
du skal dog være opmærksom på at det ikke er i et decideret datacenter men
der i mod i nogle "containere" hvor diverse fibre mødes.
--
Mvh, Sune Christesen
http://www.ActiveWebs.dk/ - Dedikeret server, co-location, rackskabe mm.

Fra : Soren (News)

Dato : 04-06-08 18:13

Sune Christesen <dsl102647@vip.cybercity.NOSPAMdk> writes:

> [...]
> Esbjerg, du skal dog være opmærksom på at det ikke er i et decideret
> datacenter men der i mod i nogle "containere" hvor diverse fibre

Hm, "interessant" setup. Men tak for oplysningen (også Asbjørn), dem
vil jeg lige se om jeg kan få i tale.

Mvh,
Soren

Fra : Jens

Dato : 04-06-08 13:32

"Soren (News)" <usenet@kokila.it> skrev i meddelelsen
> Hej NG,
>
> Se emnet. Er det noget der findes? Nogen som har nogen links
> eller erfaringer de evt. kan give om emnet?

Hvad drejer det sig om, nærmere specifikt. Så kan jeg måske hjælpe ?

Jens

Fra : Soren (News)

Dato : 04-06-08 18:10

"Jens" <jens.joensson@_FJERNDETTE_gmail.com> writes:

> "Soren (News)" <usenet@kokila.it> skrev i meddelelsen

> Hvad drejer det sig om, nærmere specifikt. Så kan jeg måske hjælpe ?

"Normal" colocation. Rackplads, stroem, internet

Mvh,
Soren