Andet multimedie
bentjuul 3670
Mangler vignetter til salmeblad (InDesign)
Fra : BA

Dato : 03-06-08 16:49

Hej

Jeg er ved at lave et salmeblad til min svigermors begravelse.
Hvor kan jeg finde vignetter til dette, fx en due - rose - kors og lignende?

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 04-06-08 21:58

Prøv at tage et kig på http://www.acidfonts.com/dingbats1.htm

- her er der mange forskellige skrifttyper, som måske indeholder, hvad du
søger (f.eks. skrifttypen "Christian Crosses")

--
Mange venlige hilsner

Trond Øyvind Hermansen

Fra : BA

Dato : 05-06-08 12:28

Tak for linket - jeg vil gemme det til en anden gang.

Jeg har lavet salmebladet, og det viste sig at rigtig mange fonte har
vignette, kors, duer og meget mere i deres glyfpanel.

Det gode her er, at man kan behandle glyffen som et bogstav, fx lavede jeg
er sort kors om til et hvidt med sort kant.