Kiropraktor
Fra : Jørgen

Dato : 02-06-08 12:13

Vil gerne have en anbefaling til en "rygbrækker".
Een som ikke kun snakker om forebyggende tiltag. Men een som virkelig kan få
skelettet
til at sige "knæk".

/Jørgen

Fra : Holst

Dato : 02-06-08 12:23

Jørgen wrote:

> Vil gerne have en anbefaling til en "rygbrækker".
> Een som ikke kun snakker om forebyggende tiltag. Men een som virkelig kan få
> skelettet til at sige "knæk".

Jeg er yderst tilfreds med min kiropraktor, Dorthe Plagborg, de gange,
jeg har været hos hende. Og samtidig sød og rar, så hun har mine bedste
anbefalinger.

http://www.rud-plagborg.dk/

Fra : Jørgen

Dato : 02-06-08 14:10

Det må meget gerne være i København. :)

/Jørgen

Fra : KS

Dato : 02-06-08 20:06

michael pipper fra torvet i køge.....
har reddet mine sure dage med et knæk!

mvh og god bedring
kenneth

Fra : Grev Dracula

Dato : 06-06-08 18:52

On Mon, 2 Jun 2008 13:12:46 +0200, "Jørgen" <j@hotmail.com> wrote:

>Vil gerne have en anbefaling til en "rygbrækker".
>Een som ikke kun snakker om forebyggende tiltag. Men een som virkelig kan få
> [...]

Her benyttet nedenstående næsten lige så længe som han har
praktiseret:

Kiropraktisk Klinik Gl. Kongevej
Gammel Kongevej 25, 1, tv
1610 København V
Telefon: 33 22 07 55

---

Geoffrey B. Dauscha (61 år/Mand)
Anciennitet som kiropraktor: 36 år.
Indehaver af kiropraktorpraksis.

http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155/5905/.cmd/ad/.ar/sa.qxknpHErkFCkBEtnAvFnGvBAkJrokqrGnvyIvrJkQrGnvy8vrJQvFCnGpurENpGvBA/.c/1805/.ce/6057/.p/4533?PC_4533_tsId=org-40703&PC_4533_orgId=f4XyLfkAkwq4WZwK&PC_4533_praesentId=org-40703#6057