Acer Scanner
Fra : Artwolf

Dato : 19-07-01 13:18

Hej..
Jeg har købt en Acer scanner for ca. 1 år siden, dengang havde jeg win98.
Jeg har for noget tid siden installeret win2k, og nu virker min scanner ikke
mere.
Jeg har prøvet at hente nogle drivers - uden held :(
Hvis der er en som har den samme scanner eller bare ved hvad jeg kan gøre så
skriv venligst.

På forhånd tak
Artwolf

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-07-01 14:09

"Artwolf" <dlawets@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis der er en som har den samme scanner eller bare ved hvad jeg kan gøre

> skriv venligst.

Tjah, du kunne jo starte med at skrive hvilken scanner det er (c;

Acer er ikke fyldestgørende info, en modelbetegnelse ville
gøre underværker.
--
Peter J

Fra : Artwolf

Dato : 19-07-01 14:32

Sorry, jeg har en Acer 620 U - USB model

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 19-07-01 15:04

> [...]
> Jeg har prøvet at hente nogle drivers - uden held :(
> Hvis der er en som har den samme scanner eller bare ved hvad jeg kan gøre

Har en magen til og ingen problemer under W2K. Kører med MiraScan3.43U. Kan
hentes her: www.acerperipherals.com/Drivers/imaging_drivers.html
Installer mira driveren og smid usb stikket i.

Mogens

Fra : Artwolf

Dato : 19-07-01 15:35

Jeg har hentet filen, og installeret programmet mirascan. Men når jeg smider
usb stikket i foreslår den med det samme at jeg skal installere en driver
der passer til win95, hvis jeg gør det virker det ikke.
Så prøver jeg at opdatere driveren, men i den mappe hvor MiraScan3.43U
ligger er der ingen driver som den vil tage!

Fra : Artwolf

Dato : 19-07-01 15:43

Der ligger jo ingen inf filer i mappen

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 20-07-01 15:02

> [...]
> usb stikket i foreslår den med det samme at jeg skal installere en driver
> der passer til win95, hvis jeg gør det virker det ikke.

Jammen så lad være med det. Du kører jo W2K. Det vil jo gå galt.

> Så prøver jeg at opdatere driveren, men i den mappe hvor MiraScan3.43U
> ligger er der ingen driver som den vil tage!

Nej, du har jo installeret den.

Prøv at se om du har en der hedder 2Kscan.inf der ligger i WINNT\inf (det er
Mira inf der er installeret der)

Mogens