R.I.P
Fra : Pwh

Dato : 30-05-08 22:19

Er gruppen gået død, eller er det min udbyder ???

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 22:29

On Fri, 30 May 2008 23:19:07 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Er gruppen gået død, eller er det min udbyder ???
>
>/Jens

Det er tilsyneladende gruppen. Kan da til orientering sige, at pt. er
der fire ret aktive OES'ere her i hytten. Tre voksne og et efterhånden
stort barn
Gæsten er iøvrigt en af de to hunde, der hoppede ud af en bil i en
rekvalmefilm
Den anden hund i rekvalmen er rejst til Spanien for at søge mere hæder
til en i forvejen ganske imponerende liste
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Pwh

Dato : 30-05-08 22:47

Ivan Madsen, skrev:

> Det er tilsyneladende gruppen.

Igen.

/Jens

Fra : Ralph

Dato : 30-05-08 22:30

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er gruppen gået død, eller er det min udbyder ???

Tjah, der sker ikke meget, jeg har dog en lille sjov historie om min Rissa
og en bastard(NOT) - coming up soon.

--
Ralph

Fra : Leyna

Dato : 31-05-08 02:37

On Fri, 30 May 2008 23:19:07 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Er gruppen gået død, eller er det min udbyder ???

Måske er gruppen gået lidt død fordi der pludselig kom godt vejr?

Her er der da sket lidt. Drengene har fået deres egen løbegård nu med
tilhørende værelse i stalden (selvfølgelig med egen sofa *G*). Det er
dog kun en midlertidig løsning, da vi lige skal have ryddet resten af
grunden, så vi kan komme til at bygge dér. Så pt. må de "nøjes" med
ca. 700 kvm at bevæge sig på, og et værelse på ca. 25 kvm indendørs.
Det virker de nu ose ret glade for. Når hundegården er færdig skulle
de gerne ha' fået 1200 kvm at bevæge sig på, og så kan vi forhåbetligt
få vores have til at ligne en sådan.

Oy blev syg i Pinsen. Han kastede op ustandseligt og han havde et par
dage hvor han nægtede at indtage føde. Han drak dog stadig lidt vand,
så jeg holdt lige et skarpt øje med ham. 3 dage skrantede han, og så
fik han ellers diarre... og ud kom en knop fra vores Rhododendronbusk.
Den fandt jeg senere ud af var giftig (det anede jeg ikke), så det er
altså en reel forgiftning han har været udsat for. Da knoppen først
var ude var der dog hurtig bedring. Jeg gav ham (og de to andre) A38
og det er de blevet så glade for at de mener de skal ha' det hver dag.

Oy trives helt fint igen og er atter helt oppe på dupperne. Rent
faktisk har han splitet begge ryghynder til føromtalte sofa totalt ad.
Der er godt nok meget skumgummi i, når først det bliver splittet til
atomer. *GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : lh

Dato : 31-05-08 04:43

Mon ikke folk holder "sommerferie"? Det dejlige vejr tilskynder jo folk til
at være udendørs i det omfang de har mulighed for det. Jeg selv kan da se at
tiden foran pc´en er stærkt minimeret for tiden. Vinteren er da lang og sur
nok, så det er da bare med at komme ud når vejret endelig er til det.

lh

Fra : Pwh

Dato : 31-05-08 08:02

lh, skrev:
> [...]
> selv kan da se at tiden foran pc´en er stærkt minimeret for tiden.
> Vinteren er da lang og sur nok, så det er da bare med at komme ud når

Jamen så må vi alle høres ved igen til vinter

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 30-05-08 23:34

On 30 Maj, 23:19, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:
> Er gruppen gået død, eller er det min udbyder ???
>
> /Jens

Her til formiddag skal mit flapøre være demohund til hundemassage ved
et åbent hus arrangement på Dyrehospitalet Sønderborg. Vi skal igennem
et venteværelse hvor der vil være kaninhop og katteudstilling forat
komme ind til hundemassøren. Håber at vi ikke kommer på forsiden af
aviserne i morgen. Der skal nok følge en beretning når billeder m.v.
er sorteret, og diverse bilag sendt til forsikringen..

Hilsen Kim & Co

Fra : jopa

Dato : 31-05-08 09:52

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Er gruppen gået død, eller er det min udbyder ???

Det er sommer det er solskin og så gælder det om at være ude og ikke sidde
ved puteren.
Det kan man gøre om vinteren.
Personligt er jeg ved at varme op til 16 dages hård cykling i de
Østrig/Slovenske Alper, og så skal Milo jo i spjældet medens vi er væk.

Forøvrigt God sommer til alle herinde

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-05-08 16:41

jopa, skrev:

> Forøvrigt God sommer til alle herinde

I lige måsen

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-05-08 09:59

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er gruppen gået død, eller er det min udbyder ???
>
> /Jens

Puh-ha Jens. Mit hjerte slog en ekstra gang da jeg så emnelinien.
Jeg troede at der var sket noget med en af "basserne", og så var det
kun gruppen der var "besvimet".

Solskin og dejligt havevejr kan vist ikke rigtigt forenes med
computeren, men det er nok kun en midlertidig stilstand. Hundene
laver jo også sjove ting om sommeren, så der skal nok komme nogle
små beretninger - tror jeg.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 31-05-08 16:40

Tove Krieger, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Puh-ha Jens. Mit hjerte slog en ekstra gang da jeg så emnelinien.
> Jeg troede at der var sket noget med en af "basserne", og så var det
> kun gruppen der var "besvimet".

Næh, de fejler intet de ikke plejer

> [...]
> computeren, men det er nok kun en midlertidig stilstand. Hundene
> laver jo også sjove ting om sommeren, så der skal nok komme nogle

Jeg troede bare at der var bøvl med Cybercity igen,
og så er det bare jer der er en flok sløve bananer

/Jens

Fra : C.H

Dato : 02-06-08 13:45

> [...]
>
> Puh-ha Jens. Mit hjerte slog en ekstra gang da jeg så emnelinien. Jeg
> troede at der var sket noget med en af "basserne", og så var det kun

Også jeg, Tove

Godt at se, at det bare var sommersløvhed, det handlede om

Jamen en lille meddelelse herfra - vi er i nat kommet hjem fra fire gode dag
I Jelling, hvor Cassius (igen) har ageret scorehund for min mand. De har
gået vagt, og Cassius har en evne til at tiltrække småtklædte teenagepiger
))
De får selvfølgelig lov til at kæle lidt med vidunderet (hunden altså )

Det har været en rigtig fin, men varm weekend, hvor det har været en
udfordring at holde alle hundene i campen afkølet - men det lykkedes da.

I modsætning til sidste år, hvor Cassius var fit for fight, da vi kom hjem,
er han godt nok mørbanket denne gang - han sover som en sten og har gjort
det siden vi kom hjem for 12 timer siden...
SÅ kan han lære det - hævn fra sidste år, hvor han var superfrisk, da vi
bare ville sidde og glo ud i luften

Så vi napper en slapper - indendørs i dag, vi har fået vores ration sol nu

Connie

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-05-08 10:42

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er gruppen gået død, eller er det min udbyder ???
>
> /Jens

Hej Jens

Det må være gruppen, sikkert på grund af det gode vejr.

De få stunder ved computeren, går her med opdatering og indskrivning i mine
databaser, med henblik på udskrivning af ny liste.... Den gamle er præcis 2
år gammel i morgen, så mon ikke der er sket et par enkelte tilføjelser
siden, så ingen vil vel kalde det fråds, at skrive en ny ( Når engang
vejret tillader det )

M.V.H.... Benny..
P.S.... Hygger i jer i varmen