ie5
Fra : Bo

Dato : 02-06-08 14:36

er der nogen som skulle ligge inde med en DK udgave af IE5? bare setup filen

skal bruge det til en gammel bærbar som kun kan trække win95

/bo

Fra : simon

Dato : 02-06-08 14:54

Bo skrev:
> er der nogen som skulle ligge inde med en DK udgave af IE5? bare setup filen
>
> skal bruge det til en gammel bærbar som kun kan trække win95
>
> /bo

Hej.
Ved ikke om du kan hente det her.
Der er ikke lige en setup fil
/simon

Fra : simon

Dato : 02-06-08 14:55

simon skrev:

> Hej.
> Ved ikke om du kan hente det her.
> Der er ikke lige en setup fil
> /simon
ups!!
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

/simon

Fra : Bo

Dato : 02-06-08 15:02

det helt kanon, takker og bukker

/bo

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 03-06-08 20:27

Bo skrev:
> er der nogen som skulle ligge inde med en DK udgave af IE5? bare setup filen

Jeg ved ikke med det danske, men stort set
alle gamle browsere kan du finde her:

http://browsers.evolt.org/

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Rudi Stegen

Dato : 04-06-08 13:51

Hej Jørgen Farum Jensen, du skrev i dk.edb.internet.software.browser:

> http://browsers.evolt.org/

Det var da et guddommeligt site. Jeg har kun haft
<http://oldversion.com/> som det bedste til formålet, når jeg foreslår
nogen en henvisning.

Tak for evolutionen, Jørgen

--