Mini USB Bluetooth
Fra : Ditte

Dato : 02-06-08 21:30

Hej

Jeg har fundet en mini usb bluetooth donlge.
http://usb.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00417

Kan den købes uden for USA, tænkte på told og fragt. At den hurtigt kan
blive dyrt.
Eller lign. produkt.

Hilsen Ditte

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 02-06-08 21:50

On Mon, 02 Jun 2008 22:30:03 +0200, Ditte <nejnejnej@notnotnot.no>
wrote:

> [...]
>http://usb.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00417
>
>Kan den købes uden for USA, tænkte på told og fragt. At den hurtigt kan

Trust har en der ligner den til forveksling - Er bl.a. set hos
midtdata

http://kortlink.dk/5cgw

<mlr>

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-06-08 21:59

"Ditte" <nejnejnej@notnotnot.no> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://usb.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00417
>
> Kan den købes uden for USA, tænkte på told og fragt. At den hurtigt kan

Måske denne kan bruges:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=439808&searchArea=&Soegeord

Mvh
Benjamin

Fra : Ditte

Dato : 03-06-08 05:03

Ditte skrev:
> [...]
> http://usb.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00417
>
> Kan den købes uden for USA, tænkte på told og fragt. At den hurtigt kan blive

Tak for hjælpen til jer begge. Lige det jeg ledte efter.

Hilsen Ditte